van de week begonnen om me velgen is aan te pakken pff spaakvelgen wordt je niet vrolijk van maar het resultaat mag er wezen
zo was hij toen ik er mee begon .
dus eerst de velg maar is goed schoon gemaakt.
toen de schade randen is goed bekeken wat de schade is.
toen begonnen met schuren (echt monniken werk goeien dag )
toen de beschadigingen gaan schuren en vullen met speciaal metaal plamuur.
daarna de boel afgewerkt glad gemaakt en in de filler/primer gezet.
weer schuren en de randen afwerken en spuitklaar maken.
na weer schoon maken en ontvetten tijd voor een kleurtje en een blanke lak laag. heb gekozen voor de kleur van het interieur en dashboard.
en toen mocht hij weer terug onder de auto en poosje zitten kijken naar het resultaat ik vin ze prachtig staan bij de auto zo.
en nog een foto van het verschil met de nog orginele velg achter en de opgeknapte voor hoop snel tijd te hebben voor de achter velgen.
groetjes robert
restauratie project ZT-T velgen
nee die moeten nog ervaring met vorige velgen (bmw5) was dat binnenkant binnen no time weer bagger was en als ze klaar zijn moeten er nog nieuwe banden om en plak loodjes en rommel dus wacht even tot ze klaar zijn dan afspraak maken voor banden en dan de loodjes er uit binnenkant doen en dan nieuwe banden anders moek ze 2 keer laten balanceren