hallo
Mijn 200 verzuipt donders vaak, en ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Heeft iemand die ook wel is meegemaakt??
mvg Patrick
verzuipen
Ik dacht dat verzuipen wil zeggen dat de motor te veel benzine krijgt. En daardoor de bougies te nat worden en niet meer vonken... bij mijn brommer had ik vroeger ook regelmatig da probleem. Efkes bougie uitdraaien, starten zonder bougie, bougie terug indraaien en dan strarte hij direct... Daar was het probleem dat de carb moest afgeregeld worden. Bestaat er een rover 200 met carb??? Anders ergens een probleem met uw injectoren of ecu...
Greetz roverdude
Greetz roverdude
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
voor zover ik weet hebben er nooit carborateurs in de 200 geleverd. De enige k-serie in nederland zijn de oudere rover 111's. een 1.4 met carborateur kwam hier niet door de keuring(in engeland wel trouwens).
Verzuipen is idd verveel benzine, maar daar heb je normaal gesproken alleen tijdens het starten echt last van. (als hij loopt en alles is lekker heet dan verbrand die extra benzine toch wel, al kost het dan natuurlijk wel extra brandstof en bougies)
Beetje raar als je auto verzuipt, die computer zou daar allemaal voor moeten kunnen compenseren. Misschien is er een injector kapot, of de computer zelf.
Verzuipen is idd verveel benzine, maar daar heb je normaal gesproken alleen tijdens het starten echt last van. (als hij loopt en alles is lekker heet dan verbrand die extra benzine toch wel, al kost het dan natuurlijk wel extra brandstof en bougies)
Beetje raar als je auto verzuipt, die computer zou daar allemaal voor moeten kunnen compenseren. Misschien is er een injector kapot, of de computer zelf.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Das een goeierover^metz schreef:waarschijnlijk de temperatuur tijds sensor.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk