Hallo Allemaal , ik wil mijn bougies vervangen maar weet nog niet welke de beste zijn dus nu wil ik graag weten welke jullie gebruiken en wat de ervaringen er mee zijn.
bedankt!
Falco
p.s. ik heb een 1.8 automaat bj 2000
welke bougies
- TonEe
- MG-R Addict
Ik heb er geen verstand van maar wil je wel een ervaring delen: In mijn ZT zaten de originele, voorgeschreven bougies, geplaatst door een (ex-) MG-Rover dealer. Nu merkte ik dat de wagen bij fel optrekken of extra gas om in te halen soms inhield. Ik had geen idee wat het was en bij mijn bezoek aan de garage (van Noort) werd bijna gelijk gezegd: dat zijn de bougies. Hij heeft er 4 nieuwe, ander merk/type ingedaan en het probleem was daarna verholpen.
Mijn les: bougies zijn belangrijker dan je denkt.
De technische mensen hier kunnen je vast vertellen welk merk en type je het best kunt gebruiken.
Mijn les: bougies zijn belangrijker dan je denkt.
De technische mensen hier kunnen je vast vertellen welk merk en type je het best kunt gebruiken.
-
- MG-R Addict
bedankt voor je antwoord, ik kreeg te horen dat platina bougies voorgeschreven zijn maar deze zijn erg aan de prijs ook al gaan ze 100dkm mee , dat betekend voor mij ruim 10 jaar mee rijden
, maar ik neem aan dat er ook wel andere bougies zijn die misschien wel net zo goed werken aangezien ik mijn bougies elke 20dkm vervang vind ik platina dus te duur.
iemand nog een suchestie?

iemand nog een suchestie?