Pagina 1 van 2

rover brm

Geplaatst: vr mei 28, 2004 10:53 am
door Frekkel
ik heb de kans een 200 brm te kopen, iemand ervaring mee?
vooral dan ook met betrekking tot de fiscale pk's, verzekering, verbruik, weggedrag, onderhoud...

Geplaatst: vr mei 28, 2004 11:51 am
door Striker
Over de verzekering in België kan ik je niet veel vertellen. Verbruik is natuurlijk erg afhankelijk van de rijstijl maar zal gemiddeld tussen de 1:8 en 1:13 liggen (van erg sportief tot erg suf :mrgreen: ). De BRM heeft een verbeterd onderstel tov de overige 200 modellen en de wegligging is perfect. Voor onderhoud geld eigenlijk hetzelfde als voor de overige Rover modellen, hoewel de VVC iets meer aandacht vereist.
Maar de BRM is een klassieker, dus ik zou zeggen: ga ervoor!!

Geplaatst: vr mei 28, 2004 11:56 am
door ironman
BRM = WOW :shock:

Geplaatst: vr mei 28, 2004 5:26 pm
door Skytiger
BRM = Get that chick.

Geplaatst: vr mei 28, 2004 6:36 pm
door feddesman
zonder twijfel kopen die hap

Geplaatst: vr mei 28, 2004 6:53 pm
door jan_dakpan
Misschien voor dat je hem koopt:
Aantal km's?
Bouwjaar?
Onderhoudshistorie?
Iedereen zeg twel kopen...maar strax heeft ie 400.000 km's op de teller of het is de wat oudere ui de jaren 60 of 70 ofzo en kostie meer dan 4 ton...

Afbeelding

Maar als het je wat lijkt moet je hem zeker niet laten staan :wink:

Geplaatst: vr mei 28, 2004 7:17 pm
door feddesman
het zal toch gewoon deze zijn Afbeelding

Bouwjaar 1999-06
Kilometerstand 137.200 km

Geplaatst: vr mei 28, 2004 7:21 pm
door Anton
Aangezien Frekkel in België woont zal ook die BRM het niet zijn :roll:

Qua model zal je wel een beetje in de buurt zitten. :wink:

Geplaatst: vr mei 28, 2004 7:38 pm
door Frekkel
Kilometerstand : 31,528
Brandstof : Euro 95
Motor : 1.8
Kleur : Groen / BRG
Datum deel 1 : 13-04-2000
Inschrijvingstaxe : Marge

dat is het dus. maar kzou wel willen weten hoeveel kw en fiscale pk dit beest heeft.
kwestie dat ik mijn verzekering, BIV en verkeersbelasting kan uitrekenen zadat ik weet dat het financieel haalbaar blijft.

Geplaatst: vr mei 28, 2004 7:41 pm
door feddesman
max. vermogen 107 kW (145 pk)
6750tpm
max. koppel 174 Nm
4000tpm

Geplaatst: vr mei 28, 2004 7:51 pm
door Striker
Fiscale pk zal waarschijnlijk gelijk zijn aan de 200 Vi: 10.

Geplaatst: vr mei 28, 2004 8:10 pm
door Frekkel
kost me dus samen 770€ en dan is ie nog niet verzekerd. en aangezien ie meer dan 100 kw heeft kan ik hem niet op mijn naam verzekeren.
:roll:

Geplaatst: za mei 29, 2004 1:37 am
door ironman
Frekkel schreef:aangezien ie meer dan 100 kw heeft kan ik hem niet op mijn naam verzekeren.
:roll:
Dan maar niet verzekeren :twisted:

Geplaatst: za mei 29, 2004 1:48 pm
door Frekkel
Ben daarnet eens weest kijken. Heb toch mijn twijfels.
-Er is al een plets mee gezet, maar er zit nieuwe radiator in
-Er is duidelijk in geleefd, veel as en dergelijke, begin van slijtage aan gordels, versnellingspook...
-motor draait soepel, oliepeil stond goed, geen roest aan chassis, versnellingsbak verlegt vlot, toerental is stabiel, trekt lekker op, ligt mooi op de baan.

Geplaatst: za mei 29, 2004 1:55 pm
door Striker
Frekkel schreef:-Er is al een plets mee gezet
:?: :?: :mrgreen:

Geplaatst: za mei 29, 2004 1:59 pm
door Järv
Frekkel schreef:....begin van slijtage aan gordels, versnellingspook...
En dat na 31,528km ?
Is die klok teruggedraait ofzo?