Zetelverwarming ?

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
Jannis

Zetelverwarming ?

Bericht door Jannis »

Heb al 24 auto's gehad maar de Rover 75 is toch een klasse apart zeg :)
Ben er heel tevreden mee, gekocht van de eerste eigenaar nog maar 92000 km,rijdt en schakelt zalig!
Om terug te keren naar mijn onderwerp:denk dat mijn zetelverwarming het niet doet,wordt niet warm. zekering is ok,hoe kan ik nachecken waar de prob is?Iemand enig idee?
Peter Sely
MG-R Addict
Berichten: 392
Lid geworden op: wo jul 13, 2011 4:25 pm
Woonplaats: België

Bericht door Peter Sely »

Die poepieverwarming zoals wij dat hier noemen werkt pas na x tijd. Ik geloof dat ik het effect pas voel na ongeveer 10'. Heb je lang genoeg gewacht? Werkt het aan de andere kant wel sneller?
Gebruikersavatar
Niels 25
MG-R Freak
Berichten: 576
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Bekegem (belgie)

Bericht door Niels 25 »

die van ons heeft na 1 minuut als goed warm hoor ;)
Jannis

Bericht door Jannis »

Peter Sely schreef:Die poepieverwarming zoals wij dat hier noemen werkt pas na x tijd. Ik geloof dat ik het effect pas voel na ongeveer 10'. Heb je lang genoeg gewacht? Werkt het aan de andere kant wel sneller?
Heb het verschillende keren geprobeerd,wordt niet warm,de andere kant weet ik eerlijk gezegd niet,rij alleen rond :D ga straks eens uitproberen die andere poepiverwarming :lol:
Gebruikersavatar
kilroy
MG-R Addict
Berichten: 363
Lid geworden op: vr jun 03, 2011 5:52 pm
Woonplaats: Den Haag
Locatie: Den Haag

Bericht door kilroy »

Bij ons duurt het ook een minuut of 5 a 10 voordat de billen beginnen te gloeien :oops: Maar hij staat bijna nooit aan ivm het te rap te warm worden aan le derriere succes met het vinden van het eventuele probleem :-)
Rover 75 2.5 liter V6 (34-LB-HP)
Jannis

Bericht door Jannis »

kilroy schreef:Bij ons duurt het ook een minuut of 5 a 10 voordat de billen beginnen te gloeien :oops: Maar hij staat bijna nooit aan ivm het te rap te warm worden aan le derriere succes met het vinden van het eventuele probleem :-)
Het was deze morgen zo een 6.5 graden Celsius voelt toch wel wat koud aan als je pas uit je warme nest komt :D kan een kussentje onder me leggen uiteraard,maar verpest toch een beetje de uitzicht.
hugos
MG-R Addict
Berichten: 485
Lid geworden op: ma nov 12, 2007 7:18 pm
Woonplaats: Peer

Bericht door hugos »

En Jannis? zaak opgelost? ;)
Rover 75 2.0 CDt 2000 man Midnight Blue JQW (huidig)
Rover 75 2.5 V6 2001 aut Raven Black PMF (stock)
Rover 75 2.5 V6 2002 aut Raven Black PMF (stock)
Alpine A310 V6 2.7 1981 man Wit
Flandria Majestic 1959 3 vit
Flandria Parisienne 1962 3 vit
Afbeelding
Eric27
MG-R Freak
Berichten: 698
Lid geworden op: di feb 06, 2007 9:48 pm
Woonplaats: Dedemsvaart

Bericht door Eric27 »

Hier heb je een hel verhaal van hoe het werkt en verbeterend kan worden.
Wel engels maar ook een paar pictures er bij.
Zie link: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=72198

Eric.
Jannis

Bericht door Jannis »

hugos schreef:En Jannis? zaak opgelost? ;)
Inderdaad Hugos:)
Zaalig met de poepieverwarming smorgens:)
Ben bij Hugos langsgeweest en de zetelverwarming doet het weer en mijn deurpaneel die losstond en lawaai maakte is weer zo vast als het maar kan :lol:
Heb wel nog geen tijd gehad om de rubbers te veranderen van de achterlichten... Deze week nog ga ik er werk van maken.Dank je wel Hugos!!!
Het is nu nog aangenamer rijden met een Rover 75 :lol:
Jannis

Bericht door Jannis »

Eric27 schreef:Hier heb je een hel verhaal van hoe het werkt en verbeterend kan worden.
Wel engels maar ook een paar pictures er bij.
Zie link: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=72198

Eric.
Dank u Eric,het euvel is ondertussen opgelost,maar is goed dat je het hebt geplaatst,mocht het ooit defect geraken :idea:
Plaats reactie