Remmen 180 op 120/ Stabilisator 180 vs 120
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
LOL, grappenmakers.MARVON schreef: Die van.Willem ook 24 mm.
En onze 45 diesel ook 24 mm.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Re: Remmen 180 op 120/ Stabilisator 180 vs 120
De 180 remmen passen zo op de 120, geen aanpassingen voor nodig.
Re: Remmen 180 op 120/ Stabilisator 180 vs 120
Ze zitten dr op, de boel alleen weer ff op elkaar laten slijten, remmen doet ie wat sponzig, maar dat moet vrij snel voorbij zijn volgens de vakman.
Nog effe zitten kijken hoe dat werkt met ontluchten en zo, maar dat is me net ff te ingewikkeld.
Ieder zn vak zeg maar
Nog effe zitten kijken hoe dat werkt met ontluchten en zo, maar dat is me net ff te ingewikkeld.
Ieder zn vak zeg maar
-
- MG-R Regular
- Berichten: 74
- Lid geworden op: ma okt 12, 2015 10:13 pm
- Woonplaats: Zutphen
Re: Remmen 180 op 120/ Stabilisator 180 vs 120
Voor het ontluchten kun je mooie hulpmiddelen voor kopen zoals dit:
Maakt het een stuk makkelijker en sneller
Gewoon op de compressor aansluiten, slang op de ontluchtingsnippel en knopje indrukken.
Wel opletten dat je reservoir niet leeg raakt van je remvloeistof :P
Maakt het een stuk makkelijker en sneller
Gewoon op de compressor aansluiten, slang op de ontluchtingsnippel en knopje indrukken.
Wel opletten dat je reservoir niet leeg raakt van je remvloeistof :P
MG ZR 105 Le Mans '03 Trophy Yellow