Remmen 180 op 120/ Stabilisator 180 vs 120
Remmen 180 op 120/ Stabilisator 180 vs 120
Wat heb ik nog meer nodig buiten de klauwen en de schijven?
Ga ervan uit dat dit gewoon past..
-VOOR DEGENE DIE DIT OOK GAAT DOEN; PAST ZONDER AANPASSINGEN! -
Ga ervan uit dat dit gewoon past..
-VOOR DEGENE DIE DIT OOK GAAT DOEN; PAST ZONDER AANPASSINGEN! -
Laatst gewijzigd door p@p@zs op do nov 12, 2015 11:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Euh nee hoor, ik heb ze van een NL ZR160 en zowel de schijven als de klauwen zijn een stuk groter.Rik schreef:Dat je erom denkt dat je de klauwen van een UK-spec ZS 180 óf ZR 160 pakt, in NL zijn ze allen voorzien van 262mm...
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
O, my bad dan. Ben 'ns aan het sleutelen geweest aan een ZS180 met o.a. 262mm schijven en na ietwat zoeken over het 282 vs 262 mm een verhaal geïnterpreteerd waar uit voort kwam dat het alleen in de UK zo was...
... Sindsdien ben ik altijd in die illusie geweest. Thanks though!
... Sindsdien ben ik altijd in die illusie geweest. Thanks though!
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
Ja, deze zijn ook groter. 260 mm tegen een 239 op een standaard. Achter zijn het wel solids trouwens.
Let er even op dat je klauwen kompleet met de 'brackets' zijn. Verder heb je ook die metalen plaatjes nodig die tussen de bracket en de blokken zit en het metalen plaatje tussen remcilinder en binnenblok is ook wel handig. Ik weet niet of de plaatjes van de standaard set passen, maar daar ga ik niet van uit.
Let er even op dat je klauwen kompleet met de 'brackets' zijn. Verder heb je ook die metalen plaatjes nodig die tussen de bracket en de blokken zit en het metalen plaatje tussen remcilinder en binnenblok is ook wel handig. Ik weet niet of de plaatjes van de standaard set passen, maar daar ga ik niet van uit.
Johan
Toch weer even oprakelen...
Net op een Engels forum een foto gezien van een coupe met de remmen van een 180 vooraan, de auto staat op 16'' hairpins, dat vult prachtig
Welke auto's uit de MG-R stal hebben ook zulke forse remmen?
Ook uit bv de 600/800 reeks?
Op mn eigen 120 is 17'' met de standaard remmen toch wel wat iel, maar op de cabrio lijkt het me prachtig, wel overdreven met 90 pk, maar t gaat om het idee
Net op een Engels forum een foto gezien van een coupe met de remmen van een 180 vooraan, de auto staat op 16'' hairpins, dat vult prachtig
Welke auto's uit de MG-R stal hebben ook zulke forse remmen?
Ook uit bv de 600/800 reeks?
Op mn eigen 120 is 17'' met de standaard remmen toch wel wat iel, maar op de cabrio lijkt het me prachtig, wel overdreven met 90 pk, maar t gaat om het idee