Nieuwe afstandbediening zonder de oude te hebben 216 cabrio
Nieuwe afstandbediening zonder de oude te hebben 216 cabrio
Ik zoek advies in het volgende. Na aanschaf van de 2e Rover Cabrio een 216 cabrio van 1994 had ik een handvol onderdelen van een afstandbediening. Het spul was zodanig defect en beschadigd dat de Rover nog 1x reageerde en vervolgens niet meer.
Momenteel werken we steeds met de normale sleutel maar eigenlijk wil ik er wel een ''werkende'' afstandbediening erbij. Ik begrijp dat een oude kan worden uitgelezen om daarmee een nieuwe actief te krijgen.
Maar is het ook mogelijk om een afstandbediening aan de gang te krijgen indien dit niet voorhanden is?
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Gr Peter
Momenteel werken we steeds met de normale sleutel maar eigenlijk wil ik er wel een ''werkende'' afstandbediening erbij. Ik begrijp dat een oude kan worden uitgelezen om daarmee een nieuwe actief te krijgen.
Maar is het ook mogelijk om een afstandbediening aan de gang te krijgen indien dit niet voorhanden is?
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Gr Peter
- Bruno
- MG-R Addict
- Berichten: 483
- Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
- Woonplaats:
- Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
- Contacteer:
Je hebt geen oude nodig. Gewoon de T4 er aan en de afstandsbedieningen bij de hand hebben. De T4 detecteert dan de zendertjes, met de vraag er op te duwen. Er kunnen maximaal 2 of 3 zendertjes gekoppeld worden, dus eens je er 2 nieuwe hebt aangelogd vervalt de oude weer.

MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
2 of 3?Bruno schreef:Er kunnen maximaal 2 of 3 zendertjes gekoppeld worden, dus eens je er 2 nieuwe hebt aangelogd vervalt de oude weer.
ik d8 veel meer, een stuk of 8 of zelf 16, ik vond dat wel een geinige feature.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond