Yes! Het is gelukt! Mn koppakking is vervangen, vlakken was niet nodig (met rei gecontroleerd) Gelijk nieuwe accu erin...nu gedonder met mn alarm Not nice Hij vindt het nodig om af te gaan...zwaar irri...dat heeft hij daarvoor nooit gedaan
Zit er bij deze Rovers ook niet een schakelaar rechtsvoor onder de motorkap. (als de kap dicht is wordt deze dan ingedrukt)
Bij BMW willen die nog wel eens problemen geven. Vervangen en het probleem is dan voorbij.
Wellicht dat het ook bij je Rover het geval is?
Mijn vader had laatst een vlieg in de auto en daardoor gaat die ook af door de bewegings sensor...
En misschien hebben ze bij de koppakking vervangen de auto op alarm gezet en de accu pool los?
Dat heb ik gehad met mijn coupe en toen heb ik hem ondertussen dat het alarm afging de sleutel in de deur gestoken en omgedraait toen ging die uit en heb ik de sleutel in het contact gedaan omgedraaid en hup ging het alarm weer en toen ontgrendelt via het kasje.
Gr Mathyn
Met rover is het nog lang niet over!;)
Rover 214 SI 1997 Rover 214 SI 1997 Rover 220 Coupe 1995 Rover 416 SI 1999 Rover 25 1.6 2000
Er wil ook nog wel eens een kabelbreuk optreden in de bestuurdersdeur, in de kabelboom/stekker die meescharniert. Zwak punt geeft dan alarm.
En de deurschakelaars willen nog wel eens slechter worden door ouderdom/corrosie.