Pagina 1 van 2

zo nu verder

Geplaatst: za jun 09, 2012 10:34 pm
door Wouter Midget
ik ben bezig met de pasplaaten

ik ben zo ver dat ik eerst de versnellings-kom aan de versnellingd-bak wil bevestigen, hier voor moet ik een adapter plaat voor maken, weet iemand de afstand tussen de midget 1500 kom en de T9 versnellingd-bak (en eventueel de drill gaatjes er van)

http://i50.tinypic.com/3a3ns.jpg

hier is nog een simpel vraag voor de r25 rijders, is de recht op positie van de k-moter ook af te lijden van de voorste distrebutie kap

http://i45.tinypic.com/sboah4.jpg

Geplaatst: za jun 09, 2012 11:36 pm
door arjen
Je eerste vraag, ik zou eerst zo'n plaat van hout maken. Gaat snel en is niet duur. Als het van hout goed past, maak je hem vervolgens van het definitieve materiaal.

Wat betreft de tweede, de motor hangt in de auto met de onderzijde van het carter waterpas. Zoals ie er op de foto bij staat dus.

Geplaatst: ma jun 18, 2012 9:37 pm
door Wouter Midget
heeft iemand een start moter en een dynamo voor een prijsje van een R400 en als ie klijner is en past van een R25 of R40 is ook goed

de kenners onder de R 400 wat doet de leiding naast de ECU boom en waar gaat die heen
http://oi49.tinypic.com/292wgzs.jpg

Geplaatst: ma jun 18, 2012 9:41 pm
door Wouter Midget
alvast een adapter plaat voor de versnellingd bak en kom is in de maak

ook is de inkorting van de T9 ford versnellings- bak ook in de maak

:bij een bewerker fotos komen->

als iemand iets weet (corigeren) graag poasten

Geplaatst: ma jun 18, 2012 10:08 pm
door roland
das volgens mijn van de MAP sensor.

Geplaatst: vr jun 22, 2012 9:55 am
door Wouter Midget
die zit niet op de moter of wel maar naast de ecu of niet bij een rover 400

dan heb ik me ef vergist met een maf

Geplaatst: vr jun 22, 2012 10:49 am
door Wouter Midget
gat de map leiding op de ecu meteen naar de inlaat of zit er nog iets tussen

Geplaatst: vr jun 22, 2012 11:50 am
door roland
Afbeelding

dit is een map van een 400

Geplaatst: vr jun 22, 2012 12:08 pm
door arjen
Die map sensor is niet van een 400. Die van een 400 zit in de ecu. Het slangetje vanaf het spruitstuk kan daar rechtstreeks op.

Geplaatst: vr jun 22, 2012 12:21 pm
door roland
O er stond bij 400 :oops:

Geplaatst: vr jun 22, 2012 12:25 pm
door arjen
Misschien een 400xw met honda motor, weet zo niet hoe die er uit ziet.

Geplaatst: vr jun 22, 2012 1:00 pm
door roland
nee het is een diesel MOTOR CODE: 202T2N :wall:

Geplaatst: vr jun 22, 2012 6:16 pm
door JD
das raar,
die sloperij waar hij ligt heeft de boel doorgaands wel goed voor elkaar
tenminste denk dat dat pieper is ?

Geplaatst: za jun 23, 2012 8:57 pm
door Wouter Midget
ik vermoed dat vanuit de MAP sensor die in de ECU zit ->

gaat dan naar een benzine pomp sensor (die de benziene pomp smoort of druk regelt) ->

eindigt bij de inlaat spruitstuk voor de onderdruk

Geplaatst: wo jul 04, 2012 9:49 pm
door Wouter Midget
hoi

hoe ziet een rover 400 (95-99) starter er uit en dynamo, die heb ik niet.
de rest heb ik in bedrijf.

ef onderzoeken hoe klein en hoe de zaak er uit ziet??

moter-> kom -> koppelings plaat -> druk groep -> hydrologisch pomp om in de vrij te krijgen klaar en verder

cheers

Geplaatst: ma aug 20, 2012 9:31 pm
door Wouter Midget
rover 400 (1999) imobilisor

nu dat de las, frees en slijp werk voorbij is ben ik verplan om de zaak aan te sluiten.

met een paar uur zoeken op et internet en de schema's bestudeerd te hebben lijkt het me simpel om de moter aan de praat te krijgen maar-> ik kom een alarm systeem module tegen en op et internet lees ik een boel over een code in de ecu.

in de schema's heb ik 2 draadjes die van de relais naar de ecu gaat en daar tussen de onderbreker. moet ik hier de zaak aan el kaar knopen, weerstand tussen zetten, ecu vrij maken bij een kenner of een constante spanning op zetten

iemand een idee?? --> arjen!