zo nu verder
zo nu verder
ik ben bezig met de pasplaaten
ik ben zo ver dat ik eerst de versnellings-kom aan de versnellingd-bak wil bevestigen, hier voor moet ik een adapter plaat voor maken, weet iemand de afstand tussen de midget 1500 kom en de T9 versnellingd-bak (en eventueel de drill gaatjes er van)
http://i50.tinypic.com/3a3ns.jpg
hier is nog een simpel vraag voor de r25 rijders, is de recht op positie van de k-moter ook af te lijden van de voorste distrebutie kap
http://i45.tinypic.com/sboah4.jpg
ik ben zo ver dat ik eerst de versnellings-kom aan de versnellingd-bak wil bevestigen, hier voor moet ik een adapter plaat voor maken, weet iemand de afstand tussen de midget 1500 kom en de T9 versnellingd-bak (en eventueel de drill gaatjes er van)
http://i50.tinypic.com/3a3ns.jpg
hier is nog een simpel vraag voor de r25 rijders, is de recht op positie van de k-moter ook af te lijden van de voorste distrebutie kap
http://i45.tinypic.com/sboah4.jpg
heeft iemand een start moter en een dynamo voor een prijsje van een R400 en als ie klijner is en past van een R25 of R40 is ook goed
de kenners onder de R 400 wat doet de leiding naast de ECU boom en waar gaat die heen
http://oi49.tinypic.com/292wgzs.jpg
de kenners onder de R 400 wat doet de leiding naast de ECU boom en waar gaat die heen
http://oi49.tinypic.com/292wgzs.jpg
rover 400 (1999) imobilisor
nu dat de las, frees en slijp werk voorbij is ben ik verplan om de zaak aan te sluiten.
met een paar uur zoeken op et internet en de schema's bestudeerd te hebben lijkt het me simpel om de moter aan de praat te krijgen maar-> ik kom een alarm systeem module tegen en op et internet lees ik een boel over een code in de ecu.
in de schema's heb ik 2 draadjes die van de relais naar de ecu gaat en daar tussen de onderbreker. moet ik hier de zaak aan el kaar knopen, weerstand tussen zetten, ecu vrij maken bij een kenner of een constante spanning op zetten
iemand een idee?? --> arjen!
nu dat de las, frees en slijp werk voorbij is ben ik verplan om de zaak aan te sluiten.
met een paar uur zoeken op et internet en de schema's bestudeerd te hebben lijkt het me simpel om de moter aan de praat te krijgen maar-> ik kom een alarm systeem module tegen en op et internet lees ik een boel over een code in de ecu.
in de schema's heb ik 2 draadjes die van de relais naar de ecu gaat en daar tussen de onderbreker. moet ik hier de zaak aan el kaar knopen, weerstand tussen zetten, ecu vrij maken bij een kenner of een constante spanning op zetten
iemand een idee?? --> arjen!