is het een bekend probleem? en is het optelossen ?
MG ZR X-Power uitlaat Storing !
-
koen
MG ZR X-Power uitlaat Storing !
Ik heb een mg zr 105 ik heb daar net een x power uitlaat systeem onder geknald alleen hij blijft storing geven bij de catalysator hij laat meer uitstoot door dan normaal vandaar de storing , en ik krijg hem niet weg
-
koen
nee het is geen lek had ik al naar gekeken , die janspeed cat geeft meer co2 uitstoot dan de originelen cat dat is niet erg maar me computer zegt dat het fout is terwijl dat niet zo is dus me storings lampje blijft branden en die wil ik uit hebben want als er dan wat is zie ik het nietroland schreef:ergens een lek (klembus)
Ooo het is de sport cat of niet.
als je lambda sensor te veel meet en hij kan dit verschil niet compenseren
geeft hij een fout aan ja
ik ken de benzine zr niet maar zijn het 1 of 2 lambda sensor/en
als er 1 VOOR de kat zit en een NA de kat kan hij het niet compenseren
(voor de cat b.v 2,5 en na cat moet 0,5 zijn is het te groot (ik roep maar een getal hoor)
dan moet er een cat onder met meer cellen.
heb je hem uitgelezen
als je lambda sensor te veel meet en hij kan dit verschil niet compenseren
geeft hij een fout aan ja
ik ken de benzine zr niet maar zijn het 1 of 2 lambda sensor/en
als er 1 VOOR de kat zit en een NA de kat kan hij het niet compenseren
(voor de cat b.v 2,5 en na cat moet 0,5 zijn is het te groot (ik roep maar een getal hoor)
dan moet er een cat onder met meer cellen.
heb je hem uitgelezen
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
- Mr, B
- MG-R Core
word ook aangegeven bij veel sites dat dit kan gebeuren
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/258_50/mg ... light).htm
deze moet je er dan bij de lamda sensor maken dan is het verholpen
uitlezen helpt maar voor even dan gaat het lampje weer branden
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/258_50/mg ... light).htm
deze moet je er dan bij de lamda sensor maken dan is het verholpen
uitlezen helpt maar voor even dan gaat het lampje weer branden
gas is alles remmen is angst
http://themgzr.co.uk/store/product_info ... 48ca5b1c2b

Here's a series of photos showing how I make 'em up, all connections are just twisted and soldered. You should squirt a glob of RTV sealant on the whole thing and then wrap it up in tape, or use heat shrink tubing like the commercial guys usually do.
And finally, for those who might give a rat's backend, here's a comparison of the input and output of this circuit when driven by a 0.600 V sine wave at 1.0Hz and 5.0Hz. As you can see the attenuation values are very close to the theoretical values presented above (the capacitor is a +/- 20% component, the resistor +/- 5%). The reduced input voltage measurement at 1.0Hz is due to the loading effect of the filter as the input frequency approaches the turnover frequency (I should have used a 50 Ohm source).
Clearly seen are both the amplitude and phase changes as the input frequency changes, this is what tricks the ECU

Here's a series of photos showing how I make 'em up, all connections are just twisted and soldered. You should squirt a glob of RTV sealant on the whole thing and then wrap it up in tape, or use heat shrink tubing like the commercial guys usually do.
And finally, for those who might give a rat's backend, here's a comparison of the input and output of this circuit when driven by a 0.600 V sine wave at 1.0Hz and 5.0Hz. As you can see the attenuation values are very close to the theoretical values presented above (the capacitor is a +/- 20% component, the resistor +/- 5%). The reduced input voltage measurement at 1.0Hz is due to the loading effect of the filter as the input frequency approaches the turnover frequency (I should have used a 50 Ohm source).
Clearly seen are both the amplitude and phase changes as the input frequency changes, this is what tricks the ECU
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
-
koen