Goeie radio??

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
ironman

Goeie radio??

Bericht door ironman »

Ik was even nieuwsgierig, want ik loop de laatste tijd de hele tijd aan een mp3 radio te denken, maar het geld is er eigenlijk niet voor.
Hoor ik vandaag dat er woensdag bij de Aldi (waar, meen je dat??)
Ja dat meen ik de Aldi een mp3 radio in de schappen ligt.
Ik moet wel zeggen dat Aldi volgens mij meestal wel goeie spullen verkoopt, al heb ik ze eigenlijk nog nooit gekocht, maar ik zit toch te twijfelen of ik die radio zou kopen.
Alleen ff voor de kenners is het eigenlijk wat, want het klinkt goed, maar is dat het ook??

Afbeelding

Autoradio met CD/MP3-speler

• inclusief afstandsbediening
• 4x50 Watt sinusvermogen
• 4x250 Watt PMPO
• geschikt voor het afspelen van MP3, CDR,
CD-RW en audio-CD
• RDS/EON = Radio Data System
• anti-shock CD-speler/MP3-40/120
seconden
• VFD colour jumbo display met
volume-uitlezing
• PLL syntesizer / 30 voorkeuzestations
• MG/LG/FM stereo
• auto-memory / voorkeuzescan
• back-up voor geheugen
• fader / 4-bandequalizer
• klok
• RCA line-out


per stuk
89.99

ALDI Actueel-artikelen verkopen wij zolang de voorraad strekt.
Deze ALDI Actueel artikelen verkopen wij derhalve tijdelijk
waardoor de voorraad beperkt is. Mochten deze artikelen
ondanks zorgvuldige inschatting van de omvang van de
vraag naar deze artikelen te snel uitverkocht zijn dan
vragen wij hiervoor uw begrip.
De verpakkingen van de afgebeelde artikelen kunnen afwijken.
Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
rover220GTi

Bericht door rover220GTi »

Zelf heb ik bij voorbeeld m'n pc bij de Adi gehaald en daar ben ik heel blij mee...Hoe het zit met andere produkten durf ik niet te zeggen maar neem aan dat het allemaal wel goed zit.

Wat je wel naar moet kijken is of je van een map naar een andere kan skippen. Vriend van me heeft een medion MP3 speler gehad en daar moest je de hele map langsgaan voordat je in de volgende komt...Best irritant.

HTH

Erik
ironman

Bericht door ironman »

rover220GTi schreef:Wat je wel naar moet kijken is of je van een map naar een andere kan skippen.
Ja dat is best belangrijk, maar weet iemand of ze dat meestal op de doos weergeven ja de nee??
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

ironman schreef:Ja dat is best belangrijk, maar weet iemand of ze dat meestal op de doos weergeven ja de nee??
Meestal niet nee...dus zo snel mogelijk merk en type proberen te achterhalen, en dan alle mogelijkheden van de radio-cd speler op (laten) zoeken op internet...dan weet je het wel zeker :wink:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

(werd mij weer ingefluisterd) :wink:
Lijkt erop dat er maar 1 RCA-line out staat, is een beetje weinig als jij met versterkers wilt gaan werken.(weet niet of jij dit wilt natuurlijk)
Dus ik zou iig checken of het er idd maar 1 is, als er meerdere opzitten is het geen probleem.
Voor het mooiste resultaat is 3 het beste.
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

artemis schreef:(werd mij weer ingefluisterd)
Lijkt wel of je last heb van allemaal stemmetjes in je hoofd :mrgreen:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Gelukkig wel stemmetjes met nuttige info... :D

....en ik zei het zelf maar alvast, voordat er weer reacties komen,
van bepaalde personen :wink:

(maar ik kan zeggen wat ik wil, overal is wel een opmerking op te geven, vrees ik :mrgreen:
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

artemis schreef:Gelukkig wel stemmetjes met nuttige info... :D

Gelukkig wel ja :roll:
artemis schreef:....en ik zei het zelf maar alvast, voordat er weer reacties komen, van bepaalde personen

Wie zou jou nou lastig vallen... :?
artemis schreef:maar ik kan zeggen wat ik wil, overal is wel een opmerking op te geven, vrees ik

Jemig...zijn ze hier zo erg :shock:
Dennis

Bericht door Dennis »

Anton schreef:Jemig...zijn ze hier zo erg :shock:
Vast niet allemaal, maar sommige....
ironman

Bericht door ironman »

artemis schreef:Lijkt erop dat er maar 1 RCA-line out staat, is een beetje weinig als jij met versterkers wilt gaan werken.
Kijk goed dat ik het maar ff vraag hier dan, want van audio heb ik zelf weer geen donder verstand, maar er moet zeker nog een versterker op en nog wat spul. Dan zal dit dus niet de beste keuze zijn.
Minder, was wel leuk geweest voor dat geld, maar ja.
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Vast niet allemaal, maar sommige....
Inderdaad.... :wink: :D :mrgreen:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

er moet zeker nog een versterker op en nog wat spul. Dan zal dit dus niet de beste keuze zijn.
Minder, was wel leuk geweest voor dat geld, maar ja.
Dan kan je het beste er een met 3 line-outs kopen, dan krijg je het mooiste resultaat.
De aanbiedingen bij Aldi zijn altijd leuk, maar je moet goed opletten of het wel echt zo'n geweldige aanbieding is en wat het product precies inhoudt.
In dit geval kan je idd beter verder kijken. :P
ironman

Bericht door ironman »

artemis schreef:In dit geval kan je idd beter verder kijken. :P
Ja dat ga ik ook maar ff doen en heel erg is het niet, want het geld is deze maand toch krap, dus hou ik dat wel ff op zak.
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

in de auto van me ma zit ook een medion mp3 radio, tis een ding van nix. cd's slaan bij het minste hobbeltje al over en het laden van een mp3 duurt een kwartier. bovendien kun je met die niet van map switchen.

tis dus echt een aldi aanbieding, het lijkt veel maar is weinig.
Dennis

Bericht door Dennis »

Mark18 schreef: tis dus echt een aldi aanbieding, het lijkt veel maar is weinig.
Ik ken de radio's niet, maar voor de normale gebruiker zijn die computers dus echt niet weinig....als je echt specifieke dingen gaat doen, zou je misschien wat anders nodig hebben, maar verder...

Trouwens....er zit toch garantie op dat ding? Kun je er dan niet gewoon mee terug gaan en geld terug krijgen?
ironman

Bericht door ironman »

Dennis schreef:Trouwens....er zit toch garantie op dat ding? Kun je er dan niet gewoon mee terug gaan en geld terug krijgen?
Ja qua service moet je helemaal weinig verwachten denk ik, want de gemiddelde werknemer van de Aldi weet nog geen eens hoe je garantie schrijft volgens mij.
Plaats reactie