MG ZS MK2 180 42-TD-LR
vandaag langs de tramstraat gereden, om de beruchte zs te bekijken.
en, eerlijk is eerlijk, het valt me mee. maar, moet gezegd worden, ik heb hem alleen op zicht beoordeeld, onderhuids kon ik niet kijken, en al kon ik dat wel, heb ik er niet het technische verstand van om het te zien.
afgaand op de advertentie is het allemaal twijfelachtig.
je hebt bij een auto in nieuwsstaat bepaalde verwachtingen, en die vallen gewoon tegen. ook de taxatie rapport vermelding van 11.500 is hartstikke leuk, maar dat zijn nu eenmaal geen verkoop prijzen.
ook de locatie waar hij staat geeft je gewoon niet het gevoel dat je met een betrouwbare partij te maken hebt.
in alle eerlijkheid, als je deze auto opzoekt, en je kent de voorgeschiedenis niet, en je zou niet te nauw kijken onder de kap, afgezien van de idiote richtprijs, kan ik me heel goed voorstellen dat deze auto verkocht gaat worden, want hij ziet er gewoon goed uit, op kleine pietluttigheden na. eigenlijk vind ik het nog gewoon raar dat hij nog niet verkocht is. een onwetend iemand is snel om bij het zien van deze auto.
hierbij de foto's zoals hij er nu bijstaat;
door spiegeling van het raam is het niet de beste foto, maar het zag er vanbinnen echt netjes uit. het enige wat me eigenlijk gelijk opviel was dat er aan het instapkantje van de rugleuning scheuren/slijtage in het leer zaten, wat ik voor een auto met nog geen 30.000 km vreemd vind.
en zo staat hij er nu bij, tussen het andere spul;
hopelijk bevalt jullie deze 'reportage'!
mocht iemand iets specifieks willen weten, of gefotograveerd zien, laat het me weten, ik kom er elke woensdag en vrijdag in de buurt!
en, eerlijk is eerlijk, het valt me mee. maar, moet gezegd worden, ik heb hem alleen op zicht beoordeeld, onderhuids kon ik niet kijken, en al kon ik dat wel, heb ik er niet het technische verstand van om het te zien.
afgaand op de advertentie is het allemaal twijfelachtig.
je hebt bij een auto in nieuwsstaat bepaalde verwachtingen, en die vallen gewoon tegen. ook de taxatie rapport vermelding van 11.500 is hartstikke leuk, maar dat zijn nu eenmaal geen verkoop prijzen.
ook de locatie waar hij staat geeft je gewoon niet het gevoel dat je met een betrouwbare partij te maken hebt.
in alle eerlijkheid, als je deze auto opzoekt, en je kent de voorgeschiedenis niet, en je zou niet te nauw kijken onder de kap, afgezien van de idiote richtprijs, kan ik me heel goed voorstellen dat deze auto verkocht gaat worden, want hij ziet er gewoon goed uit, op kleine pietluttigheden na. eigenlijk vind ik het nog gewoon raar dat hij nog niet verkocht is. een onwetend iemand is snel om bij het zien van deze auto.
hierbij de foto's zoals hij er nu bijstaat;
door spiegeling van het raam is het niet de beste foto, maar het zag er vanbinnen echt netjes uit. het enige wat me eigenlijk gelijk opviel was dat er aan het instapkantje van de rugleuning scheuren/slijtage in het leer zaten, wat ik voor een auto met nog geen 30.000 km vreemd vind.
en zo staat hij er nu bij, tussen het andere spul;
hopelijk bevalt jullie deze 'reportage'!
mocht iemand iets specifieks willen weten, of gefotograveerd zien, laat het me weten, ik kom er elke woensdag en vrijdag in de buurt!
-
- MG-R Core
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Lijkt Alberto Stegeman wel
Meestal merk je wel dat er schade is geweest als je ermee rijdt. Zijn meestal de auto's die wat meer rammeltjes enzo hebben dan normaal. Dit komt omdat bij demontage van de onderdelen diverse klemmen vervangen moeten worden. Aangezien deze klemmetjes duur zijn, wordt dit vaak opgelost met wat halfgare gebruikte klemmetjes en/of kit.
Ook aan de lak is vrijwel altijd te zien dat deze niet origineel is (stofjes enzo erin). En als er behoorlijk geplamuurd is kan een auto er eerst superstrak uitzien, maar na 1 a 2 jaar zie je verzakkingen in de lak ontstaan en dat ziet er niet zo fraai uit..
Maargoed, deze auto kan natuurlijk een uitzondering zijn. Ik heb hem niet in het echt gezien.
Meestal merk je wel dat er schade is geweest als je ermee rijdt. Zijn meestal de auto's die wat meer rammeltjes enzo hebben dan normaal. Dit komt omdat bij demontage van de onderdelen diverse klemmen vervangen moeten worden. Aangezien deze klemmetjes duur zijn, wordt dit vaak opgelost met wat halfgare gebruikte klemmetjes en/of kit.
Ook aan de lak is vrijwel altijd te zien dat deze niet origineel is (stofjes enzo erin). En als er behoorlijk geplamuurd is kan een auto er eerst superstrak uitzien, maar na 1 a 2 jaar zie je verzakkingen in de lak ontstaan en dat ziet er niet zo fraai uit..
Maargoed, deze auto kan natuurlijk een uitzondering zijn. Ik heb hem niet in het echt gezien.
- MGF MPi
- MG-R Spotter
- Berichten: 869
- Lid geworden op: do mar 02, 2006 6:28 pm
- Woonplaats: Rotterdam / Heiloo
- Contacteer:
Dit is ook een apart verhaal:
http://auto.marktplaats.nl/mg/609751256 ... m-vel.html
Zag er een een tijdje geleden nog zo uit:
Maar nu:
Het lijkt erop alsof ze alleen de koplamp vervangen en de rest uitgedeukt hebben en zo van flinke schade ''zeer lichte schade'' gemaakt hebben..
http://auto.marktplaats.nl/mg/609751256 ... m-vel.html
Zag er een een tijdje geleden nog zo uit:
Maar nu:
Het lijkt erop alsof ze alleen de koplamp vervangen en de rest uitgedeukt hebben en zo van flinke schade ''zeer lichte schade'' gemaakt hebben..
MGF 1.8i, British Racing Green
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Heel vaag, ik heb de man om een reactie gevraagd... Zal wel nijdig worden schat ik zo... Pipo...
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
-
- MG-R Core
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
MGF MPi schreef:
Het lijkt erop alsof ze alleen de koplamp vervangen en de rest uitgedeukt hebben en zo van flinke schade ''zeer lichte schade'' gemaakt hebben..
Bij dit soort schade moeten ze wel een beetje uitdeuken anders is de auto niet rolbaar. Dit gebeurt altijd en is niet perse oplichting. Maar het neusje zal hier niet zo recht meer voor staan als ik het zo zie..