die heb ik ook al gezien indd en is erg mooi :PThomas schreef:Zeker dat die er is.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=madocfcl43om
MG ZT 160 of MG ZT V6 ????
Hallo,
ik ben in bezit van een zt190 en ben er zeer goed over te spreken,
de auto rijdt heerlijk en die v6 doet prima z'n werk.
Dat je hem op toeren moet houden maakt niks uit, dit is even wennen waar je hem moet houden qua toeren. De auto ligt ondanks zn gewicht ook nog is heerlijk op de weg met zn strakke ophanging.
Is dus zeker een aanrader!! Benzine lust ie wel, maar dat hoort er nou eenmaal bij als je een beetje vermogen hebben.
Helaas moet ik de mijnen weg doen door prive omstandigheden, maar hoop er zeker ooit weer eentje te nemen.
Succes met je keuze.
ik ben in bezit van een zt190 en ben er zeer goed over te spreken,
de auto rijdt heerlijk en die v6 doet prima z'n werk.
Dat je hem op toeren moet houden maakt niks uit, dit is even wennen waar je hem moet houden qua toeren. De auto ligt ondanks zn gewicht ook nog is heerlijk op de weg met zn strakke ophanging.
Is dus zeker een aanrader!! Benzine lust ie wel, maar dat hoort er nou eenmaal bij als je een beetje vermogen hebben.
Helaas moet ik de mijnen weg doen door prive omstandigheden, maar hoop er zeker ooit weer eentje te nemen.
Succes met je keuze.
Ha Jeroen de Mol,
Ik denk het niet, ik heet Ronald de Mol en kom ook uit katwijk:D
Maar er zijn dan ook aardig wat de Mollen in Katwijk, misschien ken ik je qua gezicht wel.
Weet niet wat jouw leeftijd is? ik ben 28,
Groeten
Ik denk het niet, ik heet Ronald de Mol en kom ook uit katwijk:D
Maar er zijn dan ook aardig wat de Mollen in Katwijk, misschien ken ik je qua gezicht wel.
Weet niet wat jouw leeftijd is? ik ben 28,
Groeten
challenge schreef:R de Mol
Zijn we niet familie? ik heet J de Mol en kom uit Katwijk aan Zee
Ik heb een ZS 180 gehad met die V6 motor.
Ja super auto was dat, maar ik ga persoonlijk liever voor de turbo versie.
En op het moment moet ik even roeien met de riemen die ik heb.
gr Jeroen
Jeroen;
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=104675
One of the last built and first registered on 15th March 2006 by Martins of Winchester. A two owner car, just turning 85000 miles with full service and MOT history. Taxed July, MOT August. Full cambelt, drivebelt and waterpump change just carried out by Dr Dave. Very good 225/45/18 Bridgestone RE40s fitted all round. This is my second ZT-T Turbo - it is in excellent overall condition and provides a nice combination of performance and economy.
£2495.
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=104675
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Kijk dat bedoel ik en ze hebben op dat eiland nog meer van dat soort auto's.
Als je ff rondkijkt heb je een beauty voor weinig alleen nog even importeren en ik geloof (maar weet dat niet zeker) dat als je het hendeltje van de projctorlampen omzet naar lhd je gewoon door de keuring komt met een afgevlakt lichtbeeld.
Als je ff rondkijkt heb je een beauty voor weinig alleen nog even importeren en ik geloof (maar weet dat niet zeker) dat als je het hendeltje van de projctorlampen omzet naar lhd je gewoon door de keuring komt met een afgevlakt lichtbeeld.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- Thomas
- MG-R Spotter
- Berichten: 1120
- Lid geworden op: vr jun 05, 2009 6:30 pm
- Woonplaats: Heiloo
- Contacteer:
Dat wil je toch ook niet . Sowieso moet je een MG-Rover niet kopen om de economische waarde (paar modellen daargelaten).
En hij levert dan wel minder op bij verkoop, maar je koopt hem ook voor heel weinig.
En hij levert dan wel minder op bij verkoop, maar je koopt hem ook voor heel weinig.
Mvg, Thomas
Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994