wat een pech!
Ik heb kontakt opgenomen met zijn curator.
Essent kreeg in de gaten dat de garage failliet was en heeft hun spullen gepakt en zijn weer vertrokken.
Nadat ik erachter aan gegaan ben,heeft de curator opdracht aan essent gegeven om bij het garagebedrijf de reparatie uit te voeren.
Een paar uur later waren ze daar aan het werk.
En klaar is Kees.
Morgen kan ik mijn auto ophalen!
ALS HIJ HET DOED!
Essent kreeg in de gaten dat de garage failliet was en heeft hun spullen gepakt en zijn weer vertrokken.
Nadat ik erachter aan gegaan ben,heeft de curator opdracht aan essent gegeven om bij het garagebedrijf de reparatie uit te voeren.
Een paar uur later waren ze daar aan het werk.
En klaar is Kees.
Morgen kan ik mijn auto ophalen!
ALS HIJ HET DOED!
Als hij nou klaar is wees dan zo wijs en rijd in jou geval meteen door naar Arjen.
Of nog beter ga samen met Arjen de auto ophalen en laat Arjen de auto afnemen. Kost wel wat en zegt niet alles maar toch.
Het klinkt vreemd maar in de vliegtuigwereld is het niet anders.
Ik heb zo zeer veel geld verdiend voor luchtvaartmaatschappijen.
Of nog beter ga samen met Arjen de auto ophalen en laat Arjen de auto afnemen. Kost wel wat en zegt niet alles maar toch.
Het klinkt vreemd maar in de vliegtuigwereld is het niet anders.
Ik heb zo zeer veel geld verdiend voor luchtvaartmaatschappijen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Laat ze de #$^@#$^%# krijgen.
Leenauto thuis laten staan, laat de politie maar een huiszoekingsbevel halen.
Die motor is gewoon schroot, hoeveel nieuwe onderdelen er ook tegenaan worden gegooit. Er moet een nieuwe in.
Auto ophalen, naar een specialist brengen, maakt niet uit welke.
Leenauto thuis laten staan, laat de politie maar een huiszoekingsbevel halen.
Die motor is gewoon schroot, hoeveel nieuwe onderdelen er ook tegenaan worden gegooit. Er moet een nieuwe in.
Auto ophalen, naar een specialist brengen, maakt niet uit welke.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3505
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Sorry hoor, maar het zou voor mij allang genoeg zijn.
Ga de auto nu gewoon ophalen / wegslepen, breng hem naar een goede garage die dit soort dingen vaker doet./ ervaring met Rover heeft. Zo te horen moet er gewoon een nieuw blok in, het blijft anders klooien. En zeker niet betalen voor de werkzaamheden!
Deze "garage" heeft er aardig voor gezorgd dat ie verrot is. Een motor loopt niet na 10 minuten (goed lopen zoals hij zeg) ineens.. PLOP!... vast. Maar goed, het was al een failliet verhaal dus dat zegt genoeg.
Ga de auto nu gewoon ophalen / wegslepen, breng hem naar een goede garage die dit soort dingen vaker doet./ ervaring met Rover heeft. Zo te horen moet er gewoon een nieuw blok in, het blijft anders klooien. En zeker niet betalen voor de werkzaamheden!
Deze "garage" heeft er aardig voor gezorgd dat ie verrot is. Een motor loopt niet na 10 minuten (goed lopen zoals hij zeg) ineens.. PLOP!... vast. Maar goed, het was al een failliet verhaal dus dat zegt genoeg.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Onvoorstelbaar, wat een verhaal zeg.
In Kollum hebben ze veel K-series liggen, maar of er een turbo-tor tussen ligt...
Met bewondering volg ik het topic en denk ik er het mijne van. Is het inmiddels niet eens tijd om de auto op te halen met alles wat erbij hoort, de rekening te versnipperen en het nu in een keer goed te doen door het motorretje volledig te reviseren?
Ik ben me er van bewust dat het oorspronkelijk in de 'garantieperiode' kapot is gegaan, maar na een tijdje wegen de kosten niet op tegen de ergernis lijkt me, en zo heel erg duur is revisie niet in verhouding tot het gepruts wat er nu gedaan is.
Ik denk dat het, zelfs als de auto helemaal goed is, er nog een hele periode overheen gaat eer het vertrouwen in de auto hersteld is.
Succes met de afhandeling, enneh, mocht je besluiten tot revisie over te gaan dan houd ik me warm aanbevolen.
In Kollum hebben ze veel K-series liggen, maar of er een turbo-tor tussen ligt...
Met bewondering volg ik het topic en denk ik er het mijne van. Is het inmiddels niet eens tijd om de auto op te halen met alles wat erbij hoort, de rekening te versnipperen en het nu in een keer goed te doen door het motorretje volledig te reviseren?
Ik ben me er van bewust dat het oorspronkelijk in de 'garantieperiode' kapot is gegaan, maar na een tijdje wegen de kosten niet op tegen de ergernis lijkt me, en zo heel erg duur is revisie niet in verhouding tot het gepruts wat er nu gedaan is.
Ik denk dat het, zelfs als de auto helemaal goed is, er nog een hele periode overheen gaat eer het vertrouwen in de auto hersteld is.
Succes met de afhandeling, enneh, mocht je besluiten tot revisie over te gaan dan houd ik me warm aanbevolen.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
-
- MG-R Core
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Wat een rampzalig bedrijf zeg.. Geen wonder dat ze falliet zijn!
Lijkt mij dat je hier inderdaad niet voor hoeft te betalen. Vraag me zelfs af of ze er uberhaupt nog iets aan gedaan hebben de laatste keer, want zo'n motor loopt niet zomaar vast.
Het lijkt mij het verstandigst om er een ander blok in te zetten, maar deze liggen helaas niet voor het oprapen.
Zou deze motor ook wel eens willen bekijken om te weten wat er nu werkelijk aan mankeert..
Lijkt mij dat je hier inderdaad niet voor hoeft te betalen. Vraag me zelfs af of ze er uberhaupt nog iets aan gedaan hebben de laatste keer, want zo'n motor loopt niet zomaar vast.
Het lijkt mij het verstandigst om er een ander blok in te zetten, maar deze liggen helaas niet voor het oprapen.
Zou deze motor ook wel eens willen bekijken om te weten wat er nu werkelijk aan mankeert..
Als ik er niet uit kom neem ik kontakt met je op.arjen schreef:Wat een rampzalig bedrijf zeg.. Geen wonder dat ze falliet zijn!
Lijkt mij dat je hier inderdaad niet voor hoeft te betalen. Vraag me zelfs af of ze er uberhaupt nog iets aan gedaan hebben de laatste keer, want zo'n motor loopt niet zomaar vast.
Het lijkt mij het verstandigst om er een ander blok in te zetten, maar deze liggen helaas niet voor het oprapen.
Zou deze motor ook wel eens willen bekijken om te weten wat er nu werkelijk aan mankeert..
Ik heb wel op het internet een motor gevonden .
daar vragen ze incl inruil 1450 euro voor en 1 maand garantie.
Ongeveer 120000 km gedraaid.
Is dat een redelijke prijs?
bedoel je boven of onder de 150000 kmarjen schreef:Is het een kaal blok? Dan is de prijs wel aan de hoge kant. Daar in tegen zijn ze ook wel vrij schaars natuurlijk.
En is de kilometerstand aantoonbaar?
Want uit ervaring weet ik dat een gebruikte motor bij een sloperij o.i.d. zelden boven de 150.000 heeft gedraaid