predator kit voor rover 214si

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Benny

predator kit voor rover 214si

Bericht door Benny »

wie weet waar ik een predator kit voor mijn rover kan kopen??oja wie van jullie weet of er ook een dak spoiler voor de rover 214 si is ?

Peace out
Benny :mrgreen:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Autofashion en Moto-Build verkopen de Predator kit (alleen bij Autofashion heet hij geloof ik Cobra en is een stuk goedkoper).
Er is een dakspoiler voor de mk2 200, maar deze zijn erg moeilijk te krijgen (niet meer via de dealer). Moto-Build verkoopt ze ook dacht ik.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

de predator-kit is toch een eigen ontwerp van moto-build, en de cobra is een beetje een rip-off van dat ontwerp van auto-fashion.

Auto-fashion heeft trouwens een erg slechte naam bij de Engelse rover 100/metro club.(die van moto-build is trouwens ook niet fantastisch).
Echter hiet op het forum zijn er alleen positieve ervaringen.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

118GTR schreef:[de predator-kit is toch een eigen ontwerp van moto-build, en de cobra is een beetje een rip-off van dat ontwerp van auto-fashion.
Voor zo ver ik weet koopt Moto-Build de kit bij Autofashion, maar kan ook best dat je gelijk hebt.
118GTR schreef:Auto-fashion heeft trouwens een erg slechte naam bij de Engelse rover 100/metro club.(die van moto-build is trouwens ook niet fantastisch).
Echter hiet op het forum zijn er alleen positieve ervaringen.
Van mij zal je idd geen positieve ervaringen horen, in tegendeel eigenlijk. Maar andere zijn er wel erg tevreden over, dus de meningen verschillen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

haha ik heb er een maar gaat niet weg :P (dakspoiler dan)
Benny

Bericht door Benny »

Maar waar heb jij hem dan gekocht?
Want ik wil echt een voor mijn auto.
en wat bedoel je met (dakspoiler dan)

Peace out
Benny :mrgreen:
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ik bedoel dat ik wel al een dakspoiler heb, via een lid van de club gekocht, maar als er een te koop staat, wees er wel erg snel bij, want er zijn meer kapers daarvoor op de kust, en misschien kan je eens kijken op ebay.nl, en dan zoeken naar 'rover 200' en dan wel wereldwijd aanklikken, misschien heb je eens kans dat je wat vind, is mij ook gelukt!

kijk deze dakspoiler:
Afbeelding
Plaats reactie