Top Gear gisteravond
Top Gear gisteravond
Hey gasten,
terug van weggeweest. Hebben jullie gister topgear gezien? (misschien is het een herhaling, weet ik niet) maar het was wel super gaaf!
Jeremy ging even scheuren in een MG SV xpower. WOW! gaaf.
Ik had hem eigenlijk nog nooit in het "echt" zien rijden, alleen maar foto's van de auto. De achterkant viel mij iets tegen, maar het was zeker wel een leuke wagen!
Nog een leuk stukje, dat ie zijn hoofd stoot! haha..Moest wel ff
Later
terug van weggeweest. Hebben jullie gister topgear gezien? (misschien is het een herhaling, weet ik niet) maar het was wel super gaaf!
Jeremy ging even scheuren in een MG SV xpower. WOW! gaaf.
Ik had hem eigenlijk nog nooit in het "echt" zien rijden, alleen maar foto's van de auto. De achterkant viel mij iets tegen, maar het was zeker wel een leuke wagen!
Nog een leuk stukje, dat ie zijn hoofd stoot! haha..Moest wel ff
Later
Dat ben ik wel met je eens, maar je moet niet vergeten dat de M3 al heel veel ontwikkelingsjaren heeft. Voor een klein bedrijf als mg is het toch heel netjes dat je maar 1 sec achter een M3 staat, ookal ziet de wagen er een heel stuk sneller uit.
Ik zou hem inderdaad wel willen zien met 1000 pk HIHOE....'k zal eens aan MG vragen of we niet een proefritje mogen maken met onze ploeg..
Ik zou hem inderdaad wel willen zien met 1000 pk HIHOE....'k zal eens aan MG vragen of we niet een proefritje mogen maken met onze ploeg..
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dat van die derde versnelling, is trouwens al lang boven water.
het is niet de productie versie van de SV, maar een allereerste die de weg op mocht. En deze is dus echt helemaal aan snot gereden door de diverse test-crews(van MG zelf, top gear is tot nu toe de enige die ermee hebben mogen rijden), en daarbij is de bak helemaal gaar geworden.
Maar Clarkson lult natuurlijk weer, die derde versnelling deed het heus wel maar blijkbaar niet erg gemakkelijk. The "Stig" had gewoon de derde versnelling tot zijn beschikking hoor.
ene die M3 deed het op een NAT circuit, het verschil is nog echt een stuk meer dan die 1 sec.
het is niet de productie versie van de SV, maar een allereerste die de weg op mocht. En deze is dus echt helemaal aan snot gereden door de diverse test-crews(van MG zelf, top gear is tot nu toe de enige die ermee hebben mogen rijden), en daarbij is de bak helemaal gaar geworden.
Maar Clarkson lult natuurlijk weer, die derde versnelling deed het heus wel maar blijkbaar niet erg gemakkelijk. The "Stig" had gewoon de derde versnelling tot zijn beschikking hoor.
ene die M3 deed het op een NAT circuit, het verschil is nog echt een stuk meer dan die 1 sec.
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Jawel,
want die andere knakker was helemaal weg van de Rover Seventy Five, wel het oude model.....
want die andere knakker was helemaal weg van de Rover Seventy Five, wel het oude model.....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Echt massa productie zou ik de CSL niet noemen, hij is toch wel degelijk exclusief. Maar met een prijskaartje van minstens 90,000 euro mag dat wel...de M3 CSL was op een nat circuit sneller dan de MG op droog.
en dat terwijl de M3 toch een massa geproduceerde auto is
En voor een pre-production model vind ik dat de SV het redelijk goed aflegt, ben ook benieuwd naar de echt straat versie, liefst de getunede...
Erik