Rover onderdelen

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
multimokum

Rover onderdelen

Bericht door multimokum »

Kan iemand mij vertellen wat de goedkoopste manier is van onderdelen aanschaffen. Is het voordeliger bij de diverse online-onderdelenbedrijfjes of ontloopt dat de prijzen bij de erkende Roverdealers niet zo veel (X-parts), als je de verzendkosten meerekent. Ik heb het over standaard zaken zoals olie-en luchtfilters, remblokken etc.

BVD. R.Smits
Jimi

Bericht door Jimi »

Meestal heb je hier op het forum wel leuke aanbiedingen met bijv. Mahle filters.

Verder kun je vaak dingen bij of Peter of Rik voor een goede prijs bestellen.
Rik
MG-R Freak
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo dec 26, 2007 12:05 am
Woonplaats: Arnhem

Bericht door Rik »

Als je alles in een keer kan bestellen bij één ebay-dude ben je daar als particulier wel aardig goedkoop uit. Als je naar de lokale automaterialen shop gaat en vraagt of er nog wat vanaf kan en ze doen niet moeilijk en/of vaag kom je vaak op een soortgelijke prijs. Wij ervaren dat dealers veelal ook gunstig geprijst zijn.

Ik wil best het een en ander bestellen, maar da's alleen voordelig als je het ook bij ons laat monteren. Wij zijn tenslotte geen tussenhandel en 't is teveel werk voor weinig verdiensten. :+
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
multimokum

Re rover 75 onderdelen

Bericht door multimokum »

Jongens, bedankt voor de vlotte reacties, ik moet nog even kijken wat ik precies nodig heb want ik heb de 75 nog maar net. Nu weet ik jullie te vinden en dat is prettig! Trouwens zit er veel verschil in de kwaliteit van de onderdelen ? Ik zie behoorlijke variaties in de prijzen van bijvoorbeeld diverse pollenfilters en luchtfilters.

Rob.
Plaats reactie