Pagina 1 van 2
Testdrive TwoSixty
Geplaatst: ma feb 07, 2011 8:48 pm
door TonEe
't moest er een keer van komen, het bleef me maar bezig houden. 't Kriebelde zo hard dat ik toch wel eens een keertje zelf wilde sturen in een ZT 260. Vorige week de stoute schoenen aangestrokken en een proefrit gemaakt in een ZT-T 260. 't was maar een relatief klein stukje en dan ook nog in de spits, maar het is echt wel een feest om in te rijden. En natuurlijk zijn er inmiddels auto's met meer vermogen etc etc, maar het blijft een MG
Tsja, wat zal ik er van zeggen; gevoel en verstand zijn sindsdien in staat van oorlog

Iemand tips?
Geplaatst: ma feb 07, 2011 9:46 pm
door tomcat.t16
Volg je verstand...

dat geeft op lange termijn een beter gevoel
Geplaatst: ma feb 07, 2011 10:03 pm
door Rik
Super natuurlijk. Eigenlijk underpowered vind ik, een supercharger zou 'm niet misstaan...

Geplaatst: di feb 08, 2011 1:22 pm
door Bart-K
Luister naar je gevoel (en dat heerlijke V8 geluid

), een engelse auto koop je niet met je verstand

Geplaatst: di feb 08, 2011 1:34 pm
door MGF MPi
Precies, als je het kunt betalen, waarom niet? Je leeft maar één keer!
Een 2.5 V6 automaat is met de huidige brandstofprijzen ook niet ''verstandig'' maar o-zo leuk.

Geplaatst: di feb 08, 2011 1:47 pm
door MGPete
Geplaatst: di feb 08, 2011 2:33 pm
door Rik
X-power grey met rood alcantara alsjeblieft.
Wat een heerlijke combo, beetje fout, maar dat mag.

Geplaatst: di feb 08, 2011 5:02 pm
door TonEe
@MGPete: En jij dacht dat je me iets nieuws kon laten zien?

Ik weet er nog meer, da's 't probleem niet

Geplaatst: di feb 08, 2011 5:05 pm
door MGPete
Nee hoor, ik wilde je alleen nog ff lekker maken

Geplaatst: di feb 08, 2011 7:57 pm
door arjen
Als het goed is krijgen wij (autobedrijf Terpstra) vrijdag een zt 260 binnen. Met slechts 44.000 km's op de klok!
Ben heel benieuwd hoe zo'n auto rijdt!
Heb wel eens een stukje bij Hofstee over het terrein gereden in een 75 v8, maar helaas was (en is) die splinternieuw.. Kan je natuurlijk niet even een paar kilometertjes mee maken.
Geplaatst: wo feb 09, 2011 12:31 am
door Pim
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Mg/ ... l=17&pos=2
Deze auto heeft heel lang bij ACS in het Gooi gestaan; vervolgens bij een bedrijf in Den Haag met een kilometerstand van 99.000 en nu dus bij Hazet met een kilometerstand van 91.000
Zelf heb ik afgelopen zaterdag met deze gereden want ook bij mij kriebelt het nog steeds:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/mg/zt/6524395
Wordt in opdracht verkocht door dit bedrijf. Is één van de laatste met chassisnummer 844. Op zich een goede auto tegen een scherpe prijs maar aan de onderzijde zweette hij hier en daar behoorlijk. Is zakelijk bereden. Eigenaar wil er graag vanaf begreep ik, dus er zit nog rek in de prijs.
Rijd je weinig kilometers per jaar (tot ± 10.000) dan zijn de kosten natuurlijk te overzien; rijd je veel dan wordt het logischerwijs een ander verhaal. Er is een gasinstallatie voor deze motor leverbaar echter niet G3.
Maar op de lange duur (100.000 km) krijg je dan toch problemen met de kleppen. Revisie per kant ± € 1.500,= x 2 = ± € 3.000,=
In ieder geval dan flashlube erbij nemen.
Motorisch past natuurlijk veel van de Mustang (overigens distributieketting) maar niet alles. Zo werkt de koppeling bij een Mustang via een hefboom en bij de ZT V8 natuurlijk hydraulisch. Toch is dat wel in te bouwen.
Zoek eens contact met Coen (cde653); die kan je alles vertellen.
Groet, Pim
Geplaatst: wo feb 09, 2011 10:13 am
door TonEe
@Arjen: ik denk dan dat dat deze is :
Klik
deze had ik ook al gezien. Heeft hier ook op de site gestaan.
Geplaatst: wo feb 09, 2011 12:21 pm
door MGPete
Die heeft hier idd ook gestaan.
Wat een ongelooflijk GEILE auto is dat zeg
wishes he could marry Tatjana which means he has enough money to buy the 260 
Geplaatst: wo feb 09, 2011 8:05 pm
door arjen
Dat zal m vast zijn ja!
Geplaatst: vr feb 11, 2011 2:20 pm
door Bart-K
Geplaatst: vr feb 11, 2011 3:30 pm
door MGPete
Volgens Remco was ik daar niet rijk genoeg voor. Heb liever dat ze op m'n karakter vallen dan m'n geld
