Testdrive TwoSixty
- TonEe
- MG-R Addict
- Berichten: 323
- Lid geworden op: wo sep 23, 2009 6:59 pm
- Woonplaats:
- Locatie: Eindhoven
Testdrive TwoSixty
't moest er een keer van komen, het bleef me maar bezig houden. 't Kriebelde zo hard dat ik toch wel eens een keertje zelf wilde sturen in een ZT 260. Vorige week de stoute schoenen aangestrokken en een proefrit gemaakt in een ZT-T 260. 't was maar een relatief klein stukje en dan ook nog in de spits, maar het is echt wel een feest om in te rijden. En natuurlijk zijn er inmiddels auto's met meer vermogen etc etc, maar het blijft een MG
Tsja, wat zal ik er van zeggen; gevoel en verstand zijn sindsdien in staat van oorlog Iemand tips?
Tsja, wat zal ik er van zeggen; gevoel en verstand zijn sindsdien in staat van oorlog Iemand tips?
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
-
- The Big Boss
- Berichten: 8398
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Luister naar je gevoel (en dat heerlijke V8 geluid ), een engelse auto koop je niet met je verstand
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
- MG-R Core
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 6:23 pm
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Als het goed is krijgen wij (autobedrijf Terpstra) vrijdag een zt 260 binnen. Met slechts 44.000 km's op de klok!
Ben heel benieuwd hoe zo'n auto rijdt!
Heb wel eens een stukje bij Hofstee over het terrein gereden in een 75 v8, maar helaas was (en is) die splinternieuw.. Kan je natuurlijk niet even een paar kilometertjes mee maken.
Ben heel benieuwd hoe zo'n auto rijdt!
Heb wel eens een stukje bij Hofstee over het terrein gereden in een 75 v8, maar helaas was (en is) die splinternieuw.. Kan je natuurlijk niet even een paar kilometertjes mee maken.
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Mg/ ... l=17&pos=2
Deze auto heeft heel lang bij ACS in het Gooi gestaan; vervolgens bij een bedrijf in Den Haag met een kilometerstand van 99.000 en nu dus bij Hazet met een kilometerstand van 91.000
Zelf heb ik afgelopen zaterdag met deze gereden want ook bij mij kriebelt het nog steeds: http://www.autotrack.nl/tweedehands/mg/zt/6524395
Wordt in opdracht verkocht door dit bedrijf. Is één van de laatste met chassisnummer 844. Op zich een goede auto tegen een scherpe prijs maar aan de onderzijde zweette hij hier en daar behoorlijk. Is zakelijk bereden. Eigenaar wil er graag vanaf begreep ik, dus er zit nog rek in de prijs.
Rijd je weinig kilometers per jaar (tot ± 10.000) dan zijn de kosten natuurlijk te overzien; rijd je veel dan wordt het logischerwijs een ander verhaal. Er is een gasinstallatie voor deze motor leverbaar echter niet G3.
Maar op de lange duur (100.000 km) krijg je dan toch problemen met de kleppen. Revisie per kant ± € 1.500,= x 2 = ± € 3.000,=
In ieder geval dan flashlube erbij nemen.
Motorisch past natuurlijk veel van de Mustang (overigens distributieketting) maar niet alles. Zo werkt de koppeling bij een Mustang via een hefboom en bij de ZT V8 natuurlijk hydraulisch. Toch is dat wel in te bouwen.
Zoek eens contact met Coen (cde653); die kan je alles vertellen.
Groet, Pim
Deze auto heeft heel lang bij ACS in het Gooi gestaan; vervolgens bij een bedrijf in Den Haag met een kilometerstand van 99.000 en nu dus bij Hazet met een kilometerstand van 91.000
Zelf heb ik afgelopen zaterdag met deze gereden want ook bij mij kriebelt het nog steeds: http://www.autotrack.nl/tweedehands/mg/zt/6524395
Wordt in opdracht verkocht door dit bedrijf. Is één van de laatste met chassisnummer 844. Op zich een goede auto tegen een scherpe prijs maar aan de onderzijde zweette hij hier en daar behoorlijk. Is zakelijk bereden. Eigenaar wil er graag vanaf begreep ik, dus er zit nog rek in de prijs.
Rijd je weinig kilometers per jaar (tot ± 10.000) dan zijn de kosten natuurlijk te overzien; rijd je veel dan wordt het logischerwijs een ander verhaal. Er is een gasinstallatie voor deze motor leverbaar echter niet G3.
Maar op de lange duur (100.000 km) krijg je dan toch problemen met de kleppen. Revisie per kant ± € 1.500,= x 2 = ± € 3.000,=
In ieder geval dan flashlube erbij nemen.
Motorisch past natuurlijk veel van de Mustang (overigens distributieketting) maar niet alles. Zo werkt de koppeling bij een Mustang via een hefboom en bij de ZT V8 natuurlijk hydraulisch. Toch is dat wel in te bouwen.
Zoek eens contact met Coen (cde653); die kan je alles vertellen.
Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
-
- The Big Boss
- Berichten: 8398
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Heb je je niet opgegeven voor dat tv-programma 'Wie kiest Tatjana?'?? Gemiste kans PeterMGPete schreef:wishes he could marry Tatjana which means he has enough money to buy the 260
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland