ik was de 111 in orde aan het maken qua banden voor de keuring.
kwam tot mijn schrik het volgende tegen..
waar de as aan de carrosserie gebout zit , zag en voelde ik speling .
dit is vast afkeur.
nu is mijn vraag wat kan ik hier op korte termijn aan doen.
of is dit niet te repareren
help
Vandaar dat die vetnippel zo roestig is
Er bestaat een revisiesetje voor Jouke heeft ze geloof ik.
Een nieuwe bus en pen.
Maar op ebay heb ik complete armen aangeboden gezien.
Dit is geen ramp, mogelijk dat je op een sloop er een treft die al gerepareerd is.
Gewoon maandelijks smeren!!!
Er bestaat een revisiesetje voor Jouke heeft ze geloof ik.
Een nieuwe bus en pen.
Maar op ebay heb ik complete armen aangeboden gezien.
Dit is geen ramp, mogelijk dat je op een sloop er een treft die al gerepareerd is.
Gewoon maandelijks smeren!!!
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Gebrek aan smering idd, en nu versleten assen, zonde klein beetje vet erin 1x per jaar en ze gaan 100jaar mee.
Er zijn reviciesets voor, en ik had ze maar ze zijn op. Ik heb nog eens geprobeerd ze weer aan te vullen, maar ik destijds niet meer krijgen. Ze staan ook wel op ebay, maar je moet goed in de gaten houden dat je de juiste koopt. Voor een metro/100 van na 1990.
Vet erin spuiten voor de keuring kan idd helpen.
Er zijn reviciesets voor, en ik had ze maar ze zijn op. Ik heb nog eens geprobeerd ze weer aan te vullen, maar ik destijds niet meer krijgen. Ze staan ook wel op ebay, maar je moet goed in de gaten houden dat je de juiste koopt. Voor een metro/100 van na 1990.
Vet erin spuiten voor de keuring kan idd helpen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!