Schaatsers rijden MG

jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Hij is iig een aankomend talent!
Laatst gewijzigd door jan_dakpan op wo apr 14, 2004 12:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ironman

Bericht door ironman »

jan_dakpan schreef:Als hij het is is het een aankomend talent!
Dat is een foute zaak, want als topsporter moet je niet al te veel aankomen, dus op gewicht blijven !!! 8)
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Allemaal heel leuk en aardig dat jullie zo druk bezig zijn om achter de identiteit van SpeedSkater te komen, maar als je dat dan toch zo nodig moet weten, houd het dan aub voor je :?. Zolang SpeedSkater hier zelf nog niet heeft aangegeven wie hij is, lijkt het me wel zo netjes dat iemand anders dat hier niet gaat lopen rondbazuinen :roll:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Heb je 100% gelijk in...heb het meteen ff aangepast. excuus.
Heeft er een half uurtje op gestaan....ik hoop nie dat ik hem weggejaagd heb....

Maar er wordt ook de indruk gewekt dat het een 'zoek-uit-wie-ik-ben' is....
Maar Rover wist het al (denk ik...weet ik eigenlijk wel zeker)
TheSpeedSkater

Bericht door TheSpeedSkater »

Nou zal ik het dan maar vertellen....blablabla

Hahaha, ik moest er wel om lachen hoor, toen ik dit allemaal gelezen had.
ten eerste ik ben geen: celebrity. Hou op man, ik ben hier gewoon omdat ik wat meer wil weten van MG en om met mensen te spreken die ook zo'n auto hebben.
Is het nooit in jullie opgekomen om gewoon te vragen wie ik ben :?: :?:
Maar ik zal het ff zeggen.

Ik ben Simon Kuipers. 21jr. Sinds vorig jaar schaats ik in de ploeg van Jac Orie (trainer vh jaar, als jullie toch alles willen weten).
Mijn beste prestatie van afgelopen seizoen is plaatsing voor de WK in Nagano, Japan. Mijn ploeggenoten Erben Wennemars & Marianne Timmer werden daar allebei kampioen. Ik eindigde op de 17de plaats met als beste resultaat 1x7de en 1x8 ste op de 1000 meter.
Ik blijf bij deze ploeg t/m 2006.
Sinds vorig jaar hebben we als autosponsor MG en vandaar dat ik op dit forum ben gekomen.

Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel, maar het lijkt mij dat dit forum over auto's + .... gaat en niet echt over wie nou wie is.

Misschien dat ik zondag wel kom kijken in Utrecht. Lijkt me wel leuk en ik ben nog nooit bij een meeting geweest. Wat doe je dan zoal?

Later

TheSpeedSkater..

ps: speedskater = schaaters in het algemeen...dus geen sprinter, allrounder of stayer. :wink:
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Nou, dat raadsel is dan ook weer opgelost.

Enne...Welkom bij dit zooitje. :wink:
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

haha tja.....de makkelijkste weg wordt vaak overgeslagen he...

Is dit je eerste auto btw?? of heb je hiervoor ook al een auto gehad?
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

TheSpeedSkater schreef:Misschien dat ik zondag wel kom kijken in Utrecht. Lijkt me wel leuk en ik ben nog nooit bij een meeting geweest. Wat doe je dan zoal?
Tja, hoofdzakelijk een beetje slap ouwe...... :lol:.
Aanstaande zondag is een grote meeting waar allerlei merken op af komen. Er zullen oa DB drags, slalom wedstrijden, schoonheidsverkiezingen (van auto's helaas :) ) etc gehouden worden. Ook is er een rollenbank aanwezig.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
TheSpeedSkater

Bericht door TheSpeedSkater »

jan_dakpan schreef: Is dit je eerste auto btw?? of heb je hiervoor ook al een auto gehad?
Nee, dit is mijn 4de. Toen ik net mijn rijbewijs had heb ik een oude Mitsubishi Colt van 1989 gekocht, daar een jaartje in gestuurd, verkocht met 100 euro winst :D :D. Daarna weer een Colt, nu van 1995, dat ronde model. Leuk en sportief wagentje, mooie velgen en metallic blauw, stuurbekrachting. Voor dat type auto een luxe.

Daarna kwam ik bij deze ploeg en kregen we MG. Het is nu mijn tweede MG, die andere doet het niet meer helemaal.... :? :?
TheSpeedSkater

Bericht door TheSpeedSkater »

Striker schreef:Ook is er een rollenbank aanwezig.
:?: :?: :?:

Auto erop en kijken hoe hard ie kan zonder luchtweerstand??? :shock:
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

TheSpeedSkater schreef:Auto erop en kijken hoe hard ie kan zonder luchtweerstand??? :shock:
Nee, kijken hoeveel pk hij er uitperst. Leuk om te zien als je het één en ander aan de motor versleuteld hebt (ik ben dan ook zeker van plan om zondag de auto op de bank te krijgen :P )
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

TheSpeedSkater schreef: :?: :?: :?:

Auto erop en kijken hoe hard ie kan zonder luchtweerstand??? :shock:
Hahaha ... ja, logisch hé :shock: :rofl:

Cheers,
Dennis (die 'm niet op die rollerbank zet) :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
TheSpeedSkater

Bericht door TheSpeedSkater »

Ehhh...hoe zie je dat? hoe meet ie dan de pk's

ja ben een newbie...
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Het is nu mijn tweede MG, die andere doet het niet meer helemaal....
Hé goed bezig, kun je niet eens een paar zs'en in elkaar rijden, daar profiteren wij weer van :mrgreen:

Welkom btw en tot zondag?

Gr. Tomas(die zich afvraagt hoe het eruit ziet als al die ZRetjes de Mimbari kit hebben) 8)
ironman

Bericht door ironman »

Striker schreef:schoonheidsverkiezingen (van auto's helaas :) )
Nou ik ben er ook dus heeft een andere schoonheidsverkiezing geen zin, want die win ik toch !!!!!!
Afbeelding
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

ironman schreef: Nou ik ben er ook dus heeft een andere schoonheidsverkiezing geen zin ... Afbeelding
Mja .. iedereen heb dan pijn an z'n ogen .. en is de visuele beoordeling niet meer zo zuiver :rofl:

.
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie