Rammelend geluid in deur
Rammelend geluid in deur
Hey allemaal
Wie kan mij helpen met mijn probleem?
Ik heb in de beide voordeuren een speaker zitten van JVC met een vermogen van 140w maar als ik nu de radio aan zet hoor ik een rammelend geluid in de deur nu ben ik er al achter gekomen dat dat een ijzere stangetje is om het portier open te maken maar is daar iets aan te doen want ik erger me rot aan die herrie
Alvast bedankt
Groetne van Texel
Wie kan mij helpen met mijn probleem?
Ik heb in de beide voordeuren een speaker zitten van JVC met een vermogen van 140w maar als ik nu de radio aan zet hoor ik een rammelend geluid in de deur nu ben ik er al achter gekomen dat dat een ijzere stangetje is om het portier open te maken maar is daar iets aan te doen want ik erger me rot aan die herrie
Alvast bedankt
Groetne van Texel
- peter3
- MG-R Freak
- Berichten: 970
- Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
- Woonplaats: Deventer
- Locatie: stedendriehoek
- Contacteer:
Het ligt er een beetje aan of de kit waarmee het vast zit nog een beetje flexibel is.
Als ze dat is kun je het er weer gewoon tegen aan drukken.
Anders moet je het doen zoals we het bij Jeroen hebben gedaan, namelijk met breed tape langs de randen dicht plakken.
Als ze dat is kun je het er weer gewoon tegen aan drukken.
Anders moet je het doen zoals we het bij Jeroen hebben gedaan, namelijk met breed tape langs de randen dicht plakken.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Je zou ook gelijk van de gelegenheid gebruik kunnen maken om je deuren eens met bitumen matten te dempen. Dit zorgt ervoor dat irritante resonanties zodanig in hertz verlaagd worden dat ze buiten je gehoorbereik vallen. Bijkomend voordeel is dat je ook gelijk een mooiere "kickbass" te horen krijgt. Dwz een strakkere bass vanuit je composet.
Nadelen zijn:Prospero schreef:Je zou ook gelijk van de gelegenheid gebruik kunnen maken om je deuren eens met bitumen matten te dempen. Dit zorgt ervoor dat irritante resonanties zodanig in hertz verlaagd worden dat ze buiten je gehoorbereik vallen. Bijkomend voordeel is dat je ook gelijk een mooiere "kickbass" te horen krijgt. Dwz een strakkere bass vanuit je composet.
-kosten
en vooral
-gewicht! die matten zijn superzwaar en beïnvloeden daarmee de prestaties, benzineverbruik, wegligging.
Het enige dat het lichter maakt is je portomonnee
Naar mijn idee alleen geschikt voor de echte audiofreaks die meer geld willen uitgeven aan hun audio dan hun auto
Greetz,
Robert
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Maar je hoeft met dat spul niet de hele deur te bekleden hoor, de werking is zo goed dat je met kleine stukjes makkelijk de gewenste demping eruit haalt....
Trouwens, als het allemaal zwaarder is, moet je gewoon je motor meer Tunen
Trouwens, als het allemaal zwaarder is, moet je gewoon je motor meer Tunen
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi