janspeed set in Nederland

Technische informatie over MG's en Rovers.
nl_joker_nl

janspeed set in Nederland

Bericht door nl_joker_nl »

Weet iemand of deze set ook gewoon in Nederland te krijgen is??

http://tinyurl.com/2dslkcq

Ik ben niet zon fan van dingen uit het buitenland te bestellen.
Gebruikersavatar
jekvb
MG-R Addict
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 04, 2010 7:08 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: janspeed set in Nederland

Bericht door jekvb »

nl_joker_nl schreef:
Ik ben niet zon fan van dingen uit het buitenland te bestellen.
nl_joker, why not...?
De ervaring leert dat veel produkten via buitenlandse websites goedkoper zijn, zelfs inclusief verzendkosten.
Of wil je liever door je eigenste Nederlandse dealers, retailers of andere marge-krabbers worden opgelicht?

Jan E.
Rover SeventyFive 1.8
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Jan je heb helemaal gelijk!

Maar schrijf je vragen op en bel ze nou eens, google eens op hun naam. dan heb je een indruk van hun.
Of doe eens gek en ga met de trein van calais naar dover en heb een leuk weekend.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Gebruikersavatar
Yme
MG-R Freak
Berichten: 574
Lid geworden op: zo dec 13, 2009 10:16 pm
Woonplaats:
Locatie: Assen

Bericht door Yme »

Of neem een huurbusje en ga via hoek van holland en laad dat busje in Engeland vol :mrgreen:
Gebruikersavatar
The Flying Dutchman
MG-R Freak
Berichten: 2090
Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
Woonplaats: Ihren (D) Groningen

Bericht door The Flying Dutchman »

bam schreef:Of doe eens gek en ga met de trein van calais naar dover en heb een leuk weekend.
Of voor de helft met de boot van Duinkerke naar Dover. :mrgreen:
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
nl_joker_nl

Bericht door nl_joker_nl »

ach ja misschien moet ik het er gewoon een keer op wagen..

nog ff sparen en dan maar een keer een bestelling doen

thanks voor de info

greetz
Dennis
Gebruikersavatar
jekvb
MG-R Addict
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 04, 2010 7:08 pm
Woonplaats: Arnhem

Bericht door jekvb »

nl_joker_nl schreef:ach ja misschien moet ik het er gewoon een keer op wagen..

nog ff sparen en dan maar een keer een bestelling doen
Om je over je koudwatervrees heen te helpen: betalingen via PayPal op eBay zijn verzekerd tegen een aantal vormen van fraude. Het openen van een PayPal account is gratis voor het doen van betalingen.

Jan E.
Rover SeventyFive 1.8
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Je hoeft geen creditcard te hebben. Ik heb mijn Paypal account aan mijn girorekening gekoppeld en Paypal is gemachtigd om automatisch af- en bijschrijvingen te doen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
Yme
MG-R Freak
Berichten: 574
Lid geworden op: zo dec 13, 2009 10:16 pm
Woonplaats:
Locatie: Assen

Bericht door Yme »

+1, zo heb ik het ook gedaan werkt perfect en je kan meende ik tot 30 dagen na betaling terug vorderen
sjon

Bericht door sjon »

Ze doen bij ptp ook niet moeilijk bij een simpele overschrijving, het duurt dan alleen wat langer voor je de boel in huis hebt.

Als ik ergens goede ervaringen heb dan is het trouwens wel bij ptp, goede service, snel bezorgd en ze zijn niet te beroerd om je te bellen als er aan hun kant nog vragen zijn.
Gebruikersavatar
jekvb
MG-R Addict
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 04, 2010 7:08 pm
Woonplaats: Arnhem

Bericht door jekvb »

sjon schreef: Als ik ergens goede ervaringen heb dan is het trouwens wel bij ptp, goede service, snel bezorgd en ze zijn niet te beroerd om je te bellen als er aan hun kant nog vragen zijn.
Al met al kunnen we concluderen dat de betrouwbaarheid van "buitenlandse" internetwinkels de laatste jaren enorm is verbeterd en de betalingsmogelijkheden behoorlijk in veiligheid zijn toegenomen.

Bovendien..... wat is eigenlijk buitenland als je op het Internet bent aangesloten...?
:-)
En mocht je dan nóg twijfels over bepaalde Toko's hebben, dan kan je hier naar ervaringen vragen, huh?!

Jan E.
Rover SeventyFive 1.8
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

sjon schreef:Ze doen bij ptp ook niet moeilijk bij een simpele overschrijving, het duurt dan alleen wat langer voor je de boel in huis hebt.

Als ik ergens goede ervaringen heb dan is het trouwens wel bij ptp, goede service, snel bezorgd en ze zijn niet te beroerd om je te bellen als er aan hun kant nog vragen zijn.
Sjon zeg waar kom jij ineens vandaan zag je niet binnenkomen :lol:

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Pim
MG-R Addict
Berichten: 496
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 6:27 am
Woonplaats: Heiloo

Bericht door Pim »

Hi nl_joker_nl,

Wij hebben daar recentelijk een dergelijke uitlaat voor onze Streewise 1.8 gekocht en laten afleveren bij http://www.rovee-veenis.nl/ die de RVS uitlaat (in ons geval middengedeelte en einddemper met dubbele ronde pijpen) heeft gemonteerd. Was keurig verzorgd en goed verpakt!

Ik heb zijn banknummer (IBAN) opgevraagd en vooruit overgemaakt.

Contactpersoon: Richard D. Watson - richard.watson@PTP-LTD.CO.UK

Foto's hier:
Afbeelding
Afbeelding

Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
nl_joker_nl

Bericht door nl_joker_nl »

Heb je gewoon aan hun gevraagd of hun het voor je willen bestellen dan ofzo?

Greetz
Dennis
sjon

Bericht door sjon »

bam schreef: Sjon zeg waar kom jij ineens vandaan zag je niet binnenkomen :lol:
Ik struin nog steeds rond ;) ondanks dat ik meer met de e90 bezig ben staat de zed er na alle jaren nog steeds.
Als afscheid nemen moeilijk is moet je het niet doen :twisted:
nl_joker_nl schreef: Heb je gewoon aan hun gevraagd of hun het voor je willen bestellen dan ofzo?
Persoonlijk zou ik er gewoon een mailtje richting Richard aan wagen als ik je was.
Kijk wat voor gevoel je er bij krijgt en ga pas naar een derde toe als je er zelf niet uitkomt,
waarom zou je immers iemand anders geld laten verdienen aan iets waar jezelf ook nauwelijks tijd en moeite aan hoeft te besteden.
nl_joker_nl

Bericht door nl_joker_nl »

ja dat is ook wel zo, nu is het alleen nog een beetje een oriëntatie voor het bestellen van dat setje. Het word waarschijnlijk pas volgend jaar dat de bestelling pas de deur uitgaat omdat de zed nu geschorst is.

Maar ik ben wel van plan om het bij een garage der onder te laten zetten omdat ik er zelf de ruimte niet voor heb, geen zin om op de grond te liggen kloten.
Plaats reactie