Ik wil het al een hele tijd, een MG F
De kilometers beginnen aardig op te lopen met m'n 216, dus langzaam aan eens kijken voor wat anders.
Weet ten eerste niet of ik er wel in pas, anders wordt het dus wat anders...
Maar waar moet ik op letten, wat zijn zwakke punten ?
op mgf.be kan je alle ins en outs vinden omtrent de aankoop van een mgf.
lees ze goed ,want goedkoop bij een mgf kan het heel vlug omslaan in een nare duurkoop.
Idd, op mgf.be staan veel goede tips om rekening mee te houden.
Ik was ook niet zeker of ik lekker zou passen in een MGF, maar ik heb nu bijv meer hoofdruimte als in mijn 400 (en niet alleen met de kap open )
Ga er ook altijd meerdere bekijken, ook al ben je na de eerste proefrit al helemaal verliefd. Het kan nooit kwaad om wat vergelijkingsmateriaal te hebben.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
een witte is wel cool en zeer zeldzaam.
de garage ken ik niet ,maar ga eens kijken en rijden.
tip- maak een lange proefrit en ga met de auto langs een ex dealer of richard v noort om hem te laten inspecteren op de brug.
dan komen de meeste manco's wel boven water.
ABS kan nog wel (in D volgens mij zelfs standaard), maar luchtvering, electrische spiegels, elektrische ramen achter zitten er niet op.
In hoogte verstelbaar stuur volgens mij ook niet.
En alles wat er wel op zit staat er dubbel.
Kijk even goed onder de kap (voor) of je iets kunt zien of het een (ex) schade auto is. (mede door de kleur wit en dat er een later type airbag in zit, maar dit kan ook gedaan zijn omdat de vorige eigenaar dit mooier vond)
km stand op basis van het onderhoudsboekje zegt niets, als ik niets invul wil niet zeggen dat er niet mee gereden wordt.
Apeldoorn en omstreken zitten meerdere louche zaakjes...kan je geen oordeel geven over deze, maar er zitten daar genoeg van dat soort zaakjes in de buurt.
Als ik jou was zou ik doorsparen voor een TF, veel strakker/mooier vind ik... De 200 kan toch nog wel ff mee?