VVC inlaat op ZR105???
VVC inlaat op ZR105???
is hier iemand die ervaring heeft met een VVC inlaat op een 1.4 blok van een R25 of ZR105?
zo ja merk je veel verschil kwa vermogen? ik kan mss goedkoop aan een VVC inlaat komen van een ZR160 maar las dit nadelig werkt op mijn 1.4 blok laat ik het voor wat het is...
zo ja merk je veel verschil kwa vermogen? ik kan mss goedkoop aan een VVC inlaat komen van een ZR160 maar las dit nadelig werkt op mijn 1.4 blok laat ik het voor wat het is...
- Dr Doggystyle
- Beheerder
- Berichten: 26473
- Lid geworden op: vr feb 06, 2004 3:29 pm
- Woonplaats: het MG-R Forum
volgens mij hierzowhite_cobra schreef:welke site
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=125457
LEF MG ZS180 06-05-23-nu
PBT MG ZS120 26-02-22-nu
IAP Rover 75 Tourer MK2 V6 11-8-21 tot 13-7-24 RIP
JBR Rover 45 MK1 V6 4-10-2020 tot 9-5-21 99-GP-GT
LVD Rover 400 Tourer 2018 tot 11-8-21 LZ-PS-02 RIP
PBT Rover 45 MK2 2011- 2017 03-PG-GN RIP
LQW Rover 200Vi 2010-2012 67-DG-VJ
LVD Rover 416si 2003-2011 RV-FN-98 RIP
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
PBT MG ZS120 26-02-22-nu
IAP Rover 75 Tourer MK2 V6 11-8-21 tot 13-7-24 RIP
JBR Rover 45 MK1 V6 4-10-2020 tot 9-5-21 99-GP-GT
LVD Rover 400 Tourer 2018 tot 11-8-21 LZ-PS-02 RIP
PBT Rover 45 MK2 2011- 2017 03-PG-GN RIP
LQW Rover 200Vi 2010-2012 67-DG-VJ
LVD Rover 416si 2003-2011 RV-FN-98 RIP
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Niets dus, als hij te weinig benzine krijgt moet je andere injectoren plaatsen.Eimer schreef:weet iemand ook of het mischien effect heeft op een 1.6? (bedoel dan de 116 van Boekie, die te weinig benzine krijgt)
Met vvc zou het alleen maar slechter worden, hij zou dan alleen maar meer lucht krijgen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
De ECU houd de lambda in de gaten in dat geval en verlengd de tijd dat er ingespoten wordt, als hij te arm loopt.
De injectoren van een 1.4 tm 1.8 VVC zijn ook allemaal hetzelfde. (er is wel een nieuw type gekomen, maar die was er dan ook meteen voor alle motoren)
De injectoren van een 1.4 tm 1.8 VVC zijn ook allemaal hetzelfde. (er is wel een nieuw type gekomen, maar die was er dan ook meteen voor alle motoren)
Laatst gewijzigd door 118GTR op vr aug 13, 2010 10:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
p@p@zs schreef:Zitten er in een vvc inlaat geen grotere injectoren dan?
118GTR schreef:De injectoren van een 1.4 tm 1.8 VVC zijn ook allemaal hetzelfde. (er is wel een nieuw type gekomen, maar die was er dan ook meteen voor alle motoren)
p@p@zs schreef:Om dat de kanalen van de inlaat ook groter zijn tov van de kanalen van het blok.
Dan zou je dus een grotere brandstof pomp moeten hebben![]()
118GTR schreef:De ECU houd de lambda in de gaten in dat geval en verlengd de tijd dat er ingespoten wordt, als hij te arm loopt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!