Pagina 1 van 1
Probleem: ZT-T overtreft fabrieksopgave.
Geplaatst: do jun 10, 2010 9:56 pm
door Rik
Gisteren reed ik van de Ring terug naar huis en toen was het tijd om even gas te geven. Ik accelereerde uit in de vijfde versnelling toen hij opeens stopte met vaart maken... Nu viel mij op dat in het boekje staat dat een ZT slechts 195 km/h kan.
Da's niet erg...
*brabbelt door over geneuzel dat je in nederland niet harder dan 120 mag etce etc.
... maar de ZT-T ging wél 205 km/h (203 km/h op GPS)
Hoe los ik dit op?!
Oh jah, voordat ik het vergeet in mijn slechte-grap-modus: heel veel foto's van
Porsches am Ring, klik!!!
Geplaatst: do jun 10, 2010 10:22 pm
door bam
Volgens je dash deed je dit met geplofte airbags defecte verlichting en defecte abs?:mrgreen:
[img]
[img]http://img706.imageshack.us/img706/7859 ... 237.th.jpg[/img]
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Ik ken het probleem

Geplaatst: do jun 10, 2010 10:39 pm
door Rik
bam schreef:Volgens je dash deed je dit met geplofte airbags defecte verlichting en defecte abs?:mrgreen:
Oh jij al een oplossing gevonden?

Nee, m'n ABS werkt prima. Remblokken zijn alleen versleten (volgens m'n dash dan hea!).
Dat airbag lampje word ik trouwens ook echt gestoord van... Dan weer aan, dan weer uit. Zit niet in de stekkers, bedrading gecheckt... etc etc.
Ik denk dat het lampje stuk is

, daarom zal ik deze binnenkort vervangen door géén lampje! Oi oi oi...
... Soms...
... Engelse troep is het! Maar 't rijdt zo leuk!
Geplaatst: vr jun 11, 2010 4:57 am
door bam
Geplaatst: vr jun 11, 2010 4:44 pm
door Rik
Afgelopen keer was de ring dicht, maar eh, ja! De ZT houdt zich daar prima maar is wel gevoelig voor schoonheidsfoutjes. Als je 'm niet lekker in de bocht legt gaat 'ie inderdaad enorm rollen, maar als je een beetje weet wat je aan het doen bent gaat 't echt super zelfs op, bare with me, Typhoon Succesor rommel-banden.

Geplaatst: vr jun 11, 2010 8:40 pm
door Frekkel
contact onder de zetel doorverbinden lost het in 99% van de gevallen op
Geplaatst: zo jun 13, 2010 2:37 am
door Grade
hij was toch ook getuned?
Geplaatst: zo jun 13, 2010 1:03 pm
door Rik
Grade schreef:hij was toch ook getuned?
Was inderdaad...
Geplaatst: vr jun 18, 2010 11:49 pm
door Grade
Kan er mee te maken hebben, of dat je andere banden hebt dan de fabrieksopgave..... Maar het kan ook zo zijn dat ze een andere top hebben zie ook onderstaande links
http://www.autoscoops.be/autoforum/view ... =53&t=2672
http://www.autoweek.nl/autotest/1000/MG-ZT-190
Dat kan harder!
Geplaatst: za jun 19, 2010 1:26 pm
door bam
Grade schreef:Kan er mee te maken hebben, of dat je andere banden hebt dan de fabrieksopgave..... Maar het kan ook zo zijn dat ze een andere top hebben zie ook onderstaande links
http://www.autoscoops.be/autoforum/view ... =53&t=2672
http://www.autobléh...nl/autotest/1000/MG-ZT-190
Dat kan harder!
Dit zijn toch geen diesels! Dat is appels met peren vergelijken
Geplaatst: za jun 19, 2010 2:16 pm
door Johnny_D
fabrieks opgavens van rover kloppen wel vaker niet.
Mijn coupé zou standaart op 120pk zitten, maar op de bank zat hij rond de 130. wat overgens ook meer is dan de fabrieks opgave van honda(125pk)
En zo is het ook met snelheden

Geplaatst: do jul 15, 2010 9:21 pm
door Low Profile197
ik heb de gechipte ZT van mijn collega vorige week op de autobahn uitgeprobeert en met 5 man en bagage in de auto ging hij 197, en toen moest ik remmen voor een invoeger.
Geplaatst: di aug 10, 2010 10:22 pm
door Bruno
De mijne is ook standaard en gaat ook ruim over de 200 op teller en GPS... Mijn BMW daarentegen met hetzelfde blok, legt het zwaar af tegen de ZT-T....
Geplaatst: ma sep 02, 2013 6:12 pm
door Johan
Heb het euvel van Rik eens aan de tand gevoeld op de autobahn en... jawel.. ook hier een ZT die buiten de boekjes gaat (>200km/h, zonder chipping/synergy o.i.d.).
Geplaatst: ma sep 02, 2013 8:45 pm
door Edgar
Bruno schreef:De mijne is ook standaard en gaat ook ruim over de 200 op teller en GPS... Mijn BMW daarentegen met hetzelfde blok, legt het zwaar af tegen de ZT-T....

Cool

Moet die van mij ook maar eens proberen over 2 weken
