stylingssets passend?

214 216 218 220 25
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

stylingssets passend?

Bericht door Gerald-17 »

hey volk, ik heb even weer eens een vraagje zijn er ook honda onderdelen die op een Rovertje zoals die van mij zal gaan passen, ik ben namelijk op zoek naar een setje (voor, achterbumper en sideskirts) voor miun 214, ik heb wel het idee dat voor de concerto veel te vergelijken is, maar gaat 't ook passen?
Groeten, Gerald.
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya Gerald,

vind je de bumpers van een concerto mooi dan ? :shock:

in de tijd dat ik met me 214GSi bezig was .. waren de concerto eigenaren blijer met de rover-info die ze van mij kregen dan ik met hun info ....
.... voor de concerto was toen namelijk echt nix.

Coupé bumpers passen ook hé ... voor en achter....

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

he! deze heb ik ook!! maar dan gebruikt en met band

ah okay Coupé bumpers, er is hier toch iemand met een predator kit bezig??
en ik vind die concerto partij niet mooi, maar ik bedoel als daar stylingsbumpers e.d. voor zijn je weet wel, zoals Rieger voor VW Audi e.d. heeft

(p.s. kan je die roverlogo's ook incl. deze dame versieren bij je avatar onderin 8) )
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Gerald-17 schreef:...ah okay Coupé bumpers, er is hier toch iemand met een predator kit bezig??
en ik vind die concerto partij niet mooi, maar ik bedoel als daar stylingsbumpers e.d. voor zijn je weet wel, zoals Rieger voor VW Audi e.d. heeft
Helaas ... voor zover ik weet is er absoluut helemaal nada niex niënte nothing qua styling tekoop voor de concerto.
De gestylde concerto's hebben roverspul erop :lol:
Gerald-17 schreef:(p.s. kan je die roverlogo's ook incl. deze dame versieren bij je avatar onderin 8) )
Hoe bedoel U ? die dame is "Roverdone 416" only :!:

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hhaaa jiji! jij houden mij voor de lapje zker wel okay dan maar standaard logo, ook leuk

he, bedankt voor de info he :)
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Gerald-17 schreef:hhaaa jiji! jij houden mij voor de lapje zker wel okay dan maar standaard logo, ook leuk
he, bedankt voor de info he :)
????????? 'k ben je ff kwijt hier :? :?:
wat bedoel U :?:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Gewoon verkopen dat logo DD... :wink:
Wil W

Bericht door Wil W »

Tis vrij simpel......

Of je neemt coupe bumpers of je neemt /gsi-style bumpers van de 200 modellen na +-93 met de mistlampvoorbereiding in de bumpers (gelukkig heb ik deze al ;) )

Sideskirts.........met een beetje geluk levert Rover nog de originele Roversport sideskirts voor de 200........anders zit er niks anders op bij Motobodge aan te kloppen...

Concerto is een grijze muis, een standaard 200 ziet nog stukken spannender uit dan die bak van Honda :)
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Wil W schreef: Concerto is een grijze muis, een standaard 200 ziet nog stukken spannender uit dan die bak van Honda :)
:mrgreen: :rofl:
roveersport? zijn daar modellen van en foto's?

he dennis mij kwijt? ik zit nog achter mijn PC hoor?! ... die eerste was eenbeetje intergratietaal (grap) t/m 'dan maar...', de rest is positieve dank naar u
Wil W

Bericht door Wil W »

Gerald-17 schreef: :mrgreen: :rofl:

he dennis mij kwijt? ik zit nog achter mijn PC hoor?! ... die eerste was eenbeetje intergratietaal (grap) t/m 'dan maar...', de rest is positieve dank naar u
Dan hoef je nog niet te quoten op mij ipv van Dennis :lol:

Hier iig al een pic van de Roversport voorbumper samen met de Roversport grille (tand-model)...die blijkbaar in de UK op de eerste modellen GTi's heeft gezeten..

Afbeelding

Tevens nog een pic voor de impression..

Afbeelding

En nog eentje van een Roversport achterbumper..

Afbeelding

Misschien dat dit e-mail adres ook nog werkt? Roversport@unipart.co.uk
Laatst gewijzigd door Wil W op di mar 23, 2004 8:04 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm a'k persoonlijk eerlijk wezen mag, vind ik die bumper niet erg mooi, dan zaag ik deze wel uit, maar als dat de sideskirts zijn, zijn het maar feitelijk achterstukkies,ik wil graag een zijlistje hebben, misschien maar een 5-7 cm hoog voor het verbergen van toekomstige neonbalken
Wil W

Bericht door Wil W »

Gerald-17 schreef:hm a'k persoonlijk eerlijk wezen mag, vind ik die bumper niet erg mooi, dan zaag ik deze wel uit, maar als dat de sideskirts zijn, zijn het maar feitelijk achterstukkies,ik wil graag een zijlistje hebben, misschien maar een 5-7 cm hoog voor het verbergen van toekomstige neonbalken
Dat zijn de standaard sideskirts van een 216/220 GTi en ook wel liefkozend "spats" genoemd....ze maken de auto wel af vindt ik :)

De sideskirts wat ik bedoel zijn van Roversport, en zover als ik kan herinneren zouden deze ook verkrijgbaar moeten zijn via de dealer, imho heb ik geen idee hou deze eruit moeten zien...sideskirt is sideskirt toch? Veel verschil met de hedendaagse skirts zou er toch niet moeten zijn :)

En zoals ik al zei, je zou ook voor de gsi-style bumpers kunnen gaan...
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

h mik zal eens (laten) informeren of die er zijn, hoe die eruit zien en wat die gaan kosten, kan morgen wel denk ik.
Bedankt in elk geval!
groeten, Gerald.
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Anton schreef:Gewoon verkopen dat logo DD... :wink:
Amenooitniet! :evil:
Ik heb hier heel lang naar gezocht en aan gewerkt ...
... dussûh ze zoeken zelf maar wat orgineels ! :dry:

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Kan je een keertje grof geld verdienen voor het forum...doet ie het niet. :roll:
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Ik wil best geld verdienen .... maar dan met wat anders dan m'n net nieuwe logo. :H:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie