info over bumperwerk..

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

info over bumperwerk..

Bericht door Gerald-17 »

Hallo, team, even een vraagje ik ben van plan om een keer mijn voorbumper eraf te halen en er een gaasje in de plek te doen waar nu al de uitsparing zit, en dan die spijlen zeg maar weg te zagen en er ooit een blauwe neonbalk erachter te zetten,114GTa is waar ik het idee weg heb, en dan heb ik een vraagje, hoe maak je dat gaas nou vast?
en kan iemand me vertellen of die rode strippen aan de zijkant kan je die er zo uithalen en vervangen voor bijvoorbeeld strips met een chrome look? of moet je dan die hele zijstrips verwijderen? en ik zal binnenkort eens gaan informeren her en der wat overspuiten zal kosten. ik wil het toch een keer doen... maar heeft iemand misschien een idee wat het kan gaan kosten?? najah ik hoor het wel!
Groeten, Gerald.
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Ik heb het gaas aan de bovenkant met tieraps gedaan (gewoon gaatje boren) en aan de zij en onderkant gekit. Dus omgebogen om de rand en dan dikke laag kit. Neon balkje zit ook met tieraps. Bij mij konden de rode strips op de deuren niet eraf, alleen de complete plastic zijlijsten. In de voor en achterbumper kon ik ze wel eruit halen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
rover^metz

Bericht door rover^metz »

op de doos van gaas staat dat je je er spiciale kit voor moet halen maar tyrips werk ook best en 2 componenten kit werkt ook heel best.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

8) aaah okay dank jullie! 8) binnenkort dan maar eens achter een andere voorbumper aan (voor ale zekerheid, en deze is lichies beschadigd NIET door mij overgens...)

en WAAr heb je die neonbalk precies neergepoft, middenin ergens?
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Afbeelding

Precies op het middenstukje heb ik hem gehangen
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ah okay, dank U, ik zal binnenkort eens gaan knutselen, maar eerst 10 maart afwachten.. dan gaat het hard met 't geld...
Plaats reactie