Pagina 1 van 2
Geplaatst: za feb 28, 2004 11:21 pm
door Järv
NÂh ... dus door het slechte nieuws moet je wel aan het goede nieuws beginnen waar een groot voordeel aan zit
'k wou nog zeggen dat het nadeel geen nadeel was maar ook een voordeel omdat de fiets goed is voor de conditie ...
... maar het lijkt me zwaar onmogelijk dat fietsen in dit jaargetij goed voor iemand is
Hou je haaks, 't wordt vanzelf zomer en dan is de coupé er om heerlijk targa in rond te touren
Cheers,
Dennis

Geplaatst: ma mar 01, 2004 11:51 am
door Acid
Yep, dat slechte nieuws valt dan nog alles mee hoor Syl, jij kan zo te zien over niet al te langen tijd weer blazen met de TC.
Met mijn GTi gaat het op dit moment nogal minder.....veel minder.....ik wordt er werkelijk een beetje moedeloos van.
Als DD wil mag ie het vertellen, ik heb er niet eens meer zin in om er over te typen

Geplaatst: ma mar 01, 2004 4:07 pm
door Foxtrot
Succes! Kan je wel even weer een beetje werken aan wat conditie

Zo kan je het ook zien

Geplaatst: ma mar 01, 2004 5:58 pm
door Järv
Acid schreef:Als DD wil mag ie het vertellen, ik heb er niet eens meer zin in om er over te typen

Zeg Remco,
Die 220GTi .... is dat hetzelfde blok als de 620 ?
Ik weet niet hoeveel de reparaties zouden gaan kosten aan je blok ...
...want op
www.schadeauto.nl staat een 620 voor iets onder de 1000 euries.
Sterkte allebei,
Dennis

Geplaatst: ma mar 01, 2004 6:29 pm
door Striker
Rover schreef:Die 220GTi .... is dat hetzelfde blok als de 620 ?
Nope, het blok uit de 620 is een Honda blok, uit de 220GTi is een T-serie Rover blok.
Schut heeft nog een T16 turbo blok staan

.
Geplaatst: ma mar 01, 2004 7:52 pm
door Järv
Das zwaar k** dan .... zo'n 620 blok had wel een goeie goedkope vervanger geweest .... ennûh Schut zal wel weer teduur zijn en weet absoluut niet waarin hij handelt ...

Geplaatst: di mar 02, 2004 12:42 am
door Striker
Geplaatst: di mar 02, 2004 1:18 am
door Striker
SillyTC schreef:Hij is stil staand stuk gegaan
Na een lang en moedig strijden is van ons heen gegaan, onze zeer geliefde en gerespecteerde T16 Turbo

.
Geplaatst: di mar 02, 2004 8:44 pm
door Silly CVT
Geplaatst: wo mar 03, 2004 9:29 am
door Acid
Ik weet niet of je interresse hebt, Remco?
Ja, eigenlijk wel. Maar dan ben ik er nog lang niet, als ik een Turbo blok wil zal ik ook een andere radiator, versnellingsbak, ECU etc. moeten hebben. Enigste + puntje: mijn Magnex uitlaat is bedoelt voor een TC.
Maar dan moet ik de overige gebreken nog oplossen:
- Stuurhuis kapot!!
- ABS naar de klote
- en nog een paar kleine dingen
Maareuh, eerst heb ik andere dingen te doen. 1 april krijg de sleutel weet je wel........
- CV-installatie aanleggen
- nieuwe electra installatie
- nieuwe badkamer
- nieuwe keuken
- garage bouwen
En daarne pas ga ik weer aan de Rover sleutelen....in de tussentijd doen we het vervoer technisch even helemaal anders: mijn vriendin krijgt de auto van mijn ouders om naar haar werk te rijden (oude lui kopen een andere) en ik ga ff fietsen en koop er waarschijnlijk een diesel op grijs kenteken bij (Mitsubisi L300 of zo), handig bij de verbouwing.
Het zij zo.
Grrzt,
Remco
Geplaatst: wo mar 03, 2004 11:17 am
door Dennis
Acid schreef:
- CV-installatie aanleggen
- nieuwe electra installatie
- nieuwe badkamer
- nieuwe keuken
- garage bouwen
Da's wel vette tuning! :P
Geplaatst: wo mar 03, 2004 5:10 pm
door Silly CVT
Kijk maar even wat je doet... Hiij staat mij (nog) niet in de weg en hopenlijk bij die ander ook niet. Ik hoor het wel. 
Succes met de verbouwing. 
Geplaatst: ma mar 08, 2004 10:11 pm
door Striker
SillyTC schreef:Ik heb geen foto's van het in-uit-in proces maar wel van de motor kaal en de ander aan de takel. 
Waar dan? Ik zie niks

.