Pagina 1 van 1

een zoveelste probleem UPDATE...

Geplaatst: ma jun 15, 2009 8:51 pm
door littldevil
toen ik mijn probleem van mijn gefluit in mijn boxen wou aanpakken door mijn rca's te verleggen ben ik tot een minder aangename verrassing gekome

blijkbaar zit er in het leidingetje voor de ruitenvloeistof van mijn achterruit een lekje en lag heel mijne vloer onder het sop :s

nu is mijn vraag kan iemand mij de beste manier zeggen goe ik die leiding kan afkoppelen

Geplaatst: ma jun 15, 2009 10:07 pm
door tutuur
als je gewoon de pomp van de achterwisser niet bediend komt er ook geen vloeistof meer uit :mrgreen:

Geplaatst: ma jun 15, 2009 10:15 pm
door littldevil
maar dat is ook zo iets raar
ik gebruik da nooit :s en toch zit dat daar onder sop....
versta der mij niet aan ze

Geplaatst: ma jun 15, 2009 10:54 pm
door tutuur
miss per ongeluk aangetikt?

Geplaatst: ma jun 15, 2009 11:00 pm
door littldevil
kzou het niet weten...

ben vanplan om dat af te koppelen van de pomp en op de pomp een stukje darm steken met daar een vijs in
hopelijk houd het:p

Geplaatst: ma jun 15, 2009 11:17 pm
door Boarderken
Ik zou eerder met krimpkous werken zoals ze in gebruiken in de electronica ;)
Gebruik dit ook voor al men verbindingen van kabelschoenen. Voor men eindwerk zelfs gebruikt voor een klein lekje van oliekanaal en houdt nog steeds zoals ik het heb gezien op de opendeur v KdG ;)

Is dus een dun rubberlaagje dat je rond de leiding "smelt" met een aansteker.
Zeer makkelijk te vinden op de KdG ;) Effe naar't praktijklokaal van Hans Vandenbulcke in de D-blok op KdG en enkele meters meenemen :P
Heb hier nog steeds men voorraad :lol:

Geplaatst: di jun 16, 2009 9:34 am
door littldevil
Boarderken schreef:Ik zou eerder met krimpkous werken zoals ze in gebruiken in de electronica ;)
Gebruik dit ook voor al men verbindingen van kabelschoenen. Voor men eindwerk zelfs gebruikt voor een klein lekje van oliekanaal en houdt nog steeds zoals ik het heb gezien op de opendeur v KdG ;)

Is dus een dun rubberlaagje dat je rond de leiding "smelt" met een aansteker.
Zeer makkelijk te vinden op de KdG ;) Effe naar't praktijklokaal van Hans Vandenbulcke in de D-blok op KdG en enkele meters meenemen :P
Heb hier nog steeds men voorraad :lol:
hahahaha:d
kheb diene peet van de jaar al had lollige gast:p
hmm volgend jaar keer kijken of ik niets kan mee pakken...
en wat was uw eindwerk?

Geplaatst: di jun 16, 2009 5:23 pm
door Boarderken
littldevil schreef: kheb diene peet van de jaar al had lollige gast:p
hmm volgend jaar keer kijken of ik niets kan mee pakken...
en wat was uw eindwerk?
Tis idd gene slechte :) Vond hem in't laatste jaar alleszins toffer dan in't 2e met die algemene electriciteit :lol:
En als hem een paar pinten of Duvels opheeft op de opendeurdag is't hem zelfs nog grappig :lol:

Eindwerk was die MAN-motor op aardgas, terhoogte van de nooddeur aan labo carosserie ;) De gasten die hem nu hebben als eindwerk mogen hem hebben, veel te veel miserie mee gehad :lol:

Geplaatst: di jun 16, 2009 6:03 pm
door littldevil
Boarderken schreef: Tis idd gene slechte :) Vond hem in't laatste jaar alleszins toffer dan in't 2e met die algemene electriciteit :lol:
En als hem een paar pinten of Duvels opheeft op de opendeurdag is't hem zelfs nog grappig :lol:

Eindwerk was die MAN-motor op aardgas, terhoogte van de nooddeur aan labo carosserie ;) De gasten die hem nu hebben als eindwerk mogen hem hebben, veel te veel miserie mee gehad :lol:
hahaha :d ja kweet de welke dat is:p
azo lawaai als ze da ding probern doen draaien:p

Geplaatst: wo jun 17, 2009 3:27 pm
door littldevil
ik heb dus nog eens goed rondgekeken
en ik denk dat ik weet waar mijn lek zit

alleen het minder leuke nieuws is is dat het niet dat leidingetje is van de ruitenvloeistof

maar dat het waarschijnlijk het buisje is met koelvloeistof is die naar mijn verwarming loopt voor warme lucht...

wat eveneens mijn verlies aan koelvloeistof kan verklaren

heb nog een paar foto's gemaakt
als je goed kijkt kan je de watersporen nog zien dat ze allemaal vanuit 1 punt vertrekken

Afbeelding
Afbeelding

iemand een ideetje hoe ik hier best aan begin?

Geplaatst: wo jun 17, 2009 9:27 pm
door Boarderken
Op zich kan het, maar dan mis ik de link met het verhaal v je achterruit en dat daar je bodem met water zat :oops:

Geplaatst: wo jun 17, 2009 9:58 pm
door littldevil
Boarderken schreef:Op zich kan het, maar dan mis ik de link met het verhaal v je achterruit en dat daar je bodem met water zat :oops:
ewel e:p

ik dacht eerst dat het mijn leidingetje was van mijn ruitenvloeistof want dat product heeft bij mij ook een roze kleur:p
en het was het enigste vloeistof leidingetje dat ik in de buurt zag liggen

tot ik gistern met een paar vrienden er over bezig gezeten heb en die zeiden dat ik dat eens moest controleren en twas natuurlijk prijs...

in denk dat er een lek zit in 1 van de koperen buisjes die door de carrosserie lopen naar het motorcompartiment...
want 1 van die 2 buisjes is compleet geoxideerd en zit een soort nat vuiligheid rond

hoe herstellen is nog raadsel mss eens proberen met krimpkous :lol: