Dilemma uitlaat
Dilemma uitlaat
Hoi,
Op dit moment ben ik bezig met de oriëntatie voor een nieuwe uitlaat.
Ik wil een dubbele uilaat met aan iedere kant twee pijpen DTM style (4 in totaal dus).
Ik heb geïnformeerd bij EPS en het gaat me daar EUR 1100 - 1400 kosten incl. inzagen bumper, maar moet ik wel mijn reservewielbak aanpassen. Deze kosten zitten nog niet in de prijs. Ik moet er dan heen om te laten aftekenen wat ik moet laten weghalen/indeuken etc. en dit bij een plaatwerker laten doen.
Ik heb ook geïnformeerd bij Atec-tuning en die doen het voor EUR 600-900, incl. inzagen bumper. Zij kunnen het heel misschien doen zonder de reservewielbak aan te raken, maar die kans is klein.
Ik hoor ook van alles en nog wat over het plaatsen van die dubbele uitlaat. Zoals dat je vermogen verliest, dat door het indeuken van de reservewielbak de kans op roest daar groter is, kan Atec hetzelfde garanderen als EPS, qua keuze dempers etc.
Mijn vraag is nu wat ik zal doen.
1) EPS
2) Atec
3) Helemaal niet doen.
4) Anders
Help mij aub, want ben er al een tijd mee bezig.
Greetz,
Marcel
Op dit moment ben ik bezig met de oriëntatie voor een nieuwe uitlaat.
Ik wil een dubbele uilaat met aan iedere kant twee pijpen DTM style (4 in totaal dus).
Ik heb geïnformeerd bij EPS en het gaat me daar EUR 1100 - 1400 kosten incl. inzagen bumper, maar moet ik wel mijn reservewielbak aanpassen. Deze kosten zitten nog niet in de prijs. Ik moet er dan heen om te laten aftekenen wat ik moet laten weghalen/indeuken etc. en dit bij een plaatwerker laten doen.
Ik heb ook geïnformeerd bij Atec-tuning en die doen het voor EUR 600-900, incl. inzagen bumper. Zij kunnen het heel misschien doen zonder de reservewielbak aan te raken, maar die kans is klein.
Ik hoor ook van alles en nog wat over het plaatsen van die dubbele uitlaat. Zoals dat je vermogen verliest, dat door het indeuken van de reservewielbak de kans op roest daar groter is, kan Atec hetzelfde garanderen als EPS, qua keuze dempers etc.
Mijn vraag is nu wat ik zal doen.
1) EPS
2) Atec
3) Helemaal niet doen.
4) Anders
Help mij aub, want ben er al een tijd mee bezig.
Greetz,
Marcel
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
ja ik betaal me gek en dan moet ik het nog zelf polijsten zeker ja daaag dan betaal ik liever een eurotje meer
dit zei skytune trouwens ook nog
Beste
Met 63,5 mm doorgang verlies je teveel tegendruk en trouwens is dat een buis die in inox
niet bestaat.
In Belgie kan men boven de 60 niet plooien want zo een machine bestaat
gewoonweg niet voor
één buis.Wel voor series van 100 en meer.Je moet ook zien dat er plaats
genoeg is voor een grote buis.
Er is een groot verschil tss 40 en 50 maar tss 57,60 en 63,5 blijft dit
quasi gelijk.Het is zeker niet goed een
grote buis te nemen en dan echt verkleinen naar de uitlaat.Je moet rekening
houden met de diameter van
de uitlaatcollector en de cat
erg leuk allemaal maar wat is de beste maat voor een zr
dit zei skytune trouwens ook nog
Beste
Met 63,5 mm doorgang verlies je teveel tegendruk en trouwens is dat een buis die in inox
niet bestaat.
In Belgie kan men boven de 60 niet plooien want zo een machine bestaat
gewoonweg niet voor
één buis.Wel voor series van 100 en meer.Je moet ook zien dat er plaats
genoeg is voor een grote buis.
Er is een groot verschil tss 40 en 50 maar tss 57,60 en 63,5 blijft dit
quasi gelijk.Het is zeker niet goed een
grote buis te nemen en dan echt verkleinen naar de uitlaat.Je moet rekening
houden met de diameter van
de uitlaatcollector en de cat
erg leuk allemaal maar wat is de beste maat voor een zr
aangezien ik 48mm heb op een 1.4, zal jij wel iets van 52 hebben ofzo. ik zou dan dus 1 van 57.5 nemen, of iets in die richting.
en ik had je al verteld dat 63.5 te groot is...
en ik had je al verteld dat 63.5 te groot is...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
Eh ... maar WAAROM moet het gepolijst zijn ??? je ziet het nooit meer en je gaat er echt geen 0,001km harder mee hoor.feddesman schreef:ja ik betaal me gek en dan moet ik het nog zelf polijsten zeker ja daaag :shock
Zeg .. die SkyTune ... wazzdat? en waar kan ik die vinden?
Cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
-
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
Eh .... ahum .... dit is dus een gevalletje "Doh! " ......SillyTC schreef: Hiero DD....Zie boven, dáár kun je Skytune vinden dus...
Sorry .. 'k zal in het vervolg ff terug lezen
You can go fast ... but I can go anywhere.