Pagina 1 van 2
					
				Tikken Centrale vergrendeling! Hellup!
				Geplaatst: di apr 07, 2009 1:36 pm
				door Steven Rover
				Volgens mij ben ik het probleem al eens eerder tegengekomen hier op het forum (maar weet niet meer waar...)
Bijna altijd wanneer ik mijn deuren dicht toe rateld hij in de portier als een gek, alsof het motortje doorgaat zonder dat hij verder kan.
Open met de afstandsbediening is meestal geen probleem, maar opslot is een ramp, ik met wel 20 keer drukken voordat hij een keer opslot springt (met een hoop geratel dus)
En ja, het batterijtje is vervagen door een nieuw exemplaar van de dealer. Dat moet dus goed zijn.
Mijn tweede afstandsbediening doet het helemaal niet meer, als deze het ook langzaam begeeft kom ik niet meer weg door de startblokkering! 

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 2:40 pm
				door Bart-K
				geratel is een bekend probleem, motortje is dan aan vervanging toe.
en als het goed is heb je een 4-cijferige code waarmee je de auto zonder ab moet kunnen openen en starten 

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 4:42 pm
				door Steven Rover
				Als het goed is.....maar het is vrij fout denk ik  

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 5:16 pm
				door Bart-K
				mss dat jan die code nog weet
			 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 5:20 pm
				door Steven Rover
				Ik heb wat gevonden:
sleutel code met vier cijfers....wat doe ik daar mee??
En een sleutelnummer: Rxxxx
			 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 6:17 pm
				door lmaogibo
				I.v.m. sleutels heb ik wel wat gevonden, het betreft een Rover 200 dacht ik he?
Probeer dit eens:
Programmeersleutels 
Procedure in het geval dat de afstandbediening zoek raakt of niet meer werkt     
     
Plaats de sleutel in de deurslotcilinder van de bestuurdersdeur     
Draai de sleutel in de LOCK stand     
Wacht 5 seconden     
Draai de sleutel naar de middenstand     
Draai de sleutel in de UNLOCK stand het aantal maal dat wordt aangegeven door het eerste cijfer van de code     
Draai de sleutel in de LOCK stand het aantal maal dat wordt aangegeven door het tweede cijfer van de code     
Draai de sleutel in de UNLOCK stand het aantal maal dat wordt aangegeven door het derde cijfer van de code     
Draai de sleutel in de LOCK stand het aantal maal dat wordt aangegeven door het vierde cijfer van de code     
Draai de sleutel naar de UNLOCK stand     
NB: Zorg er voor dat de sleutel volledig terugkeert naar de middenstand na elke keer draaien     
Het antidiefstalcontrolelampje stopt met knipperen     
Dit geeft aan dat het wachtwoord goed is ingevoerd     
De motor kan worden gestart
			 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 6:32 pm
				door Steven Rover
				okey bedankt,
code dus buiten de auto bewaren  

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 7:09 pm
				door JeroenH
				Code kun je gerust in de auto bewaren. Bij diefstal hebben ze toch de sleutel nodig om de code er af te halen. Als je zelf de code nodig hebt, dan draai je eerst de auto open, pak je de code en draai je de code met het slot.
Heb hem zelf ook al een paar keer nodig gehad  

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 8:29 pm
				door Steven Rover
				oowjah tuurlijk!  
 
 
Maar hij wil om de een of andere reden nog steeds niet opslot. Raar ding...wel open maar heel moeilijk op slot. Zal wel in de zender zitten. Want zodra ik de zender los haal en opnieuw erin stop dan doet hij het 1 of 2 keer goed....en vervolgens niet meer.... 

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 8:37 pm
				door Rvelleko
				Waarkun je die code vinden eigenlijk ?  

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 8:42 pm
				door Steven Rover
				'de code staat op uw beveiligingskaart en raadpleeg het handboek voor de eingenaar voor hoe de code moet worden ingevoerd'
Bij mij was de vorige eigenaar zo aardig om de code bij het instructie boekje te voegen op een los papiertje...maar wat nu die beveiligingskaart is.... 

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 9:07 pm
				door MGF MPi
				Steven Rover schreef:'de code staat op uw beveiligingskaart en raadpleeg het handboek voor de eingenaar voor hoe de code moet worden ingevoerd'
Bij mij was de vorige eigenaar zo aardig om de code bij het instructie boekje te voegen op een los papiertje...maar wat nu die beveiligingskaart is.... 

 
Volgens is was dat een mooi Rover kaartje waar het zelfde nummer op staat.
 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 9:53 pm
				door Johnny_D
				dat met die code was wel handig om eerder te wete 
 
 
maar dat de sleutel niet altijd wilde werke met het opslot doen had ik ook altijd last me.
gewoon altijd extra batarij in je auto late ligge, mocht het erger worden kan je die altijd ff wissele.
werkte bij mij primaa 

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 10:21 pm
				door gekske
				bij mij stond deze code ook op een label achter onder bij de bestuurdersstoel een ijzer label op of aan de rails...
			 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 10:50 pm
				door Rvelleko
				Ik die mooie Roverkaart staat geen nummer  

 
			
					
				
				Geplaatst: di apr 07, 2009 11:05 pm
				door Järv
				in dat geval moet je 'm nul keer open draaien, nul keer dicht, dan weer nul keer open en vervolgens nul keer dicht en dan kan je 'm open maken.
 