Voor alles is een oplossing, alleen is de vraag waar het probleem zit. Een loopwerk vervangen is nog wel te doen als je er aan kunt komen. Maar als het probleem ergens anders zit ben je verder van huis...
lennoxx schreef:Hij kan dus in de prullenbak! shit
Dat zou ik nog maar niet doen...
Doet hij dit met alle CD's? Na hoeveel tijd doet hij het weer normaal?
* Haal je radio eens uit je auto en sluit hem op een 12Volt voeding aan en laat hem nog eens spelen.
Als hij dan wel langer doorgaat dan een half uur dan wordt de radio te warm in je auto.
[/b]
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
peter.evers schreef:
Dat zou ik nog maar niet doen...
Doet hij dit met alle CD's? Na hoeveel tijd doet hij het weer normaal?
* Haal je radio eens uit je auto en sluit hem op een 12Volt voeding aan en laat hem nog eens spelen.
Als hij dan wel langer doorgaat dan een half uur dan wordt de radio te warm in je auto.
[/b]
Hij doet dit met alle cds en dvds. na ongeveer een half uur doet hij het weer. Kan ook eerder bijv 10 min maar dan stopt hij er na een paar minuten weer mee. De radio (FM) doet het wel gewoon....
Vrijwel zeker een component dat te heet wordt. Zit er toevallig een interne koeler in de radio die kapot kan zijn. In mijn radio zit een ventilatortje. Controleer dat eens.
Ik heb even een foto gemaakt van mijn radio.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
peter.evers schreef:Vrijwel zeker een component dat te heet wordt. Zit er toevallig een interne koeler in de radio die kapot kan zijn. In mijn radio zit een ventilatortje. Controleer dat eens.
Ik heb even een foto gemaakt van mijn radio.