3 deurs rover25 kabels naar kofferbak?

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
Olie

3 deurs rover25 kabels naar kofferbak?

Bericht door Olie »

Heb recent me oude setje uit mn golf getrokken en wil du nu dus inbouwen in mn rover 25. Het enige probleem waar ik nog op stuit, is de kabels aan de zijden wegwerken. Nu gaat het tot aan de deur goed, rubber van de deur er uit en hop onder het tapijt. Maar de dorpel achter mijn deur zit naar het lijkt vast, en de vloerbedekken dus ook. Ook moet het daarna nog onder de achterbank door. De zitting kan voorzover ik weet niet omhoog dus eronder lijkt me moeilijk.
Mensen met ervareing in deze situatie :?:
Ik hoor het graag van jullie, want geluid is toch wel heel belangrijk in een auto...
Alvast bedankt mensen.
Joris
Slimboy

Bericht door Slimboy »

Achterbank zit aan de achterzijde vast met 3 bouten als ik mij niet vergis. Die losdraaien en dan kan je de zitting naar voor kantelen en uit het carrosserie haken.
Zijpaneel naast de achterbank moet je ook ff los trekken (voorzichtig, die drukpinnen breken héél gemakkelijk) en dan krijg je de dorpel verder los (en kom je dus onder zitting terecht)
Gebruikersavatar
Rvelleko
MG-R Freak
Berichten: 2647
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 7:41 pm
Woonplaats: Wateringen

Bericht door Rvelleko »

Ik heb een slang vanuit de kofferbak naar de motorruimte lopen, deze heb ik achter de achterste zijpanelen door lopen, eerst een stuk ijzerdraad er doorheen gefriemeld, slang er aan vast en weer terug getrokken, daarna gewoon onder de deurrubbers door naar voren.
Misschien kun je het ook zo met je kabels doen.
Olie

Bericht door Olie »

bedankt voor de tips, heb ondertussen een dagje zitten spelen en het is me gelukt hoor. Heb vlak voor de achterbank een gaatje in mn bekleding gesneden, en langs de achtrbank naar achter. Ziet er niks meer van en een geluidje....
Later
Plaats reactie