Rover 220 GTi verlagen
Rover 220 GTi verlagen
Hey,
Ik wil mijn rover 220 verlagen. Ik wil hier echter niet te veel geld aan uit geven dus heb ik besloten alleen de veren te vervangen.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet de voor en nadelen hiervan?
Ik wil em et liefst 3 cm lager.
M.v.g Coen Prince
Ik wil mijn rover 220 verlagen. Ik wil hier echter niet te veel geld aan uit geven dus heb ik besloten alleen de veren te vervangen.
M.v.g Coen Prince
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
dat is wel een goed plan, de veren kosten meestal nog geen €100,- dus dat valt nog mee, en de voordelen is dat het allemaal meestal icm 17" velgen heel mooi gaat uitizien, en het weggedrag is een stuk sportiever, het nadeel is eigenlijk dat het een beetje lastig is bij sommigge drempels, maardat neemt vrijwel iedereen wel voor lief 

-
- The Big Boss
zolang je er geen gigantische tupper-ware bumpers aan hangt, kun je met een verlaagde auto prima over de meeste drempels

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Drempel verhaal zitten jullie fout mee denk ik toch echt... Oke, die halve busdrempels, daar race ik ook nog overheen. Maar de 'traditionele' drempels zijn toch echt funest voor een verlaagde auto.
Nu is het bijvoorbeeld dat ik, sinds mn auto verlaagd is (alleen voor nog wel te verstaan), ik geen enkel zijstraat van de 1e middelandstraat (kruiskade, Rotterdam) in kan gaan zonder pijn in mijn hart doordat 't chassis zo vreselijk hard over de grond wordt geschuurd. En dit probleem had ik absoluut niet voordat de auto verlaagd was.
Ook die kinderkopjes zijn absoluut niet meer te doen (niet al te letterlijk nemen, aub)
Nu is het bijvoorbeeld dat ik, sinds mn auto verlaagd is (alleen voor nog wel te verstaan), ik geen enkel zijstraat van de 1e middelandstraat (kruiskade, Rotterdam) in kan gaan zonder pijn in mijn hart doordat 't chassis zo vreselijk hard over de grond wordt geschuurd. En dit probleem had ik absoluut niet voordat de auto verlaagd was.
Ook die kinderkopjes zijn absoluut niet meer te doen (niet al te letterlijk nemen, aub)
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Re: Rover 220 GTi verlagen
neem gewoon je slijpschijf en leg hem zo laag je zelf wilPrince38 schreef:Hey,
M.v.g Coen Prince
MG ZR S1800
Jah ma met de slijpschijf kom ik niet meer helemaal door de keuring he:P en voor die 100 euro wat die veren kosten hoef je et niet te laten.
Heeft iemand ook ervaring met het erop leggen van de veren... Ik dit goed te doen of moet ik iets speciaals hebben ofzo?
Bedankt alvast voor alle reacties:D
Coen
Heeft iemand ook ervaring met het erop leggen van de veren... Ik dit goed te doen of moet ik iets speciaals hebben ofzo?
Bedankt alvast voor alle reacties:D
Coen
Voorbouten veren
Ik heb achter de auto al verlaagd maar de bouten voor van de vering krijg ik totaal niet los, heb al met een slaghamer geprobeert en alles. Maar kan et ook op een andere manier? Dat ik de vering niet eraf hoef te halen?
Ik heb achter namelijk de vering gewoon laten zitten want die bouten gingen ook totaal niet los. Heb ik gewoon de arm waar de vering opzit er af gehaald.
Maar kan dat voor ook? Dat ik gewoon de veer laat zitten en dan gewoon buiten de wielkast trek?
Sorry voor de redelijk slechte uitleg ma ik hoop dat iemand me kan helpen:P
Greetz Coen
Ik heb achter namelijk de vering gewoon laten zitten want die bouten gingen ook totaal niet los. Heb ik gewoon de arm waar de vering opzit er af gehaald.
Maar kan dat voor ook? Dat ik gewoon de veer laat zitten en dan gewoon buiten de wielkast trek?
Sorry voor de redelijk slechte uitleg ma ik hoop dat iemand me kan helpen:P
Greetz Coen