Mijn uitlaat van de Coupé is lek. Nu zou ik naar EPS maar die kunnen pas tegen eind augustus weer verder met plannen i.v.m. sluiting van 3 week etc. etc. Het gaat om de downpipe en die wil ik zelf gaan maken.
Iemand tips en tops voor een ideale downpipe waarmee ik ook nog een beetje winst kan behalen?!
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Je bedoelt dat ik gewoon niet naar portugal moet gaan en gewoon net als elke gezonde Rover Coupé eigenaar op zoek moet gaan naar meer (veel meer) vermogen?!
Oke, nou, ik heb ze gemaild! We shall see! Onder Portugal kom ik niet meer uit. Mijn vriendin heeft nog nét niet haar tassen gepakt. Tsja, of ik moet al een punt achter de relatie zetten...
Hmmm, twijfelachtig: Snelle Rover of een vriendin. Kost allebei geld maar de Rover praat niet terug...
Ik ben nog steeds geen steek verder met m'n downpipe :P ... Maar even ontopic : Ik geloof wel dat ze trouw is.
Ze lekt over het algemeen geen olie en mocht het onverhoopt wel zo zijn dan word ze in plaats van passief, redelijk actief. Geen versnellingsbakken die stuk gaan, geen carterpannen die over de grond heen slepen... Het heeft ook wel voordelen hoor.