Kraken achter"vering"

111 114 Metro Mini
hooligaal

Bericht door hooligaal »

Er zit speling op de draagarm, dat zal wel meespelen. Ik denk dat ik ff ga sparen voor een grote berut over een maandje ofzo.

Ow dan hoef je alleen maar ff aan te draaien joh! hahaha
rovergti

Bericht door rovergti »

hooligaal schreef:
Ow dan hoef je alleen maar ff aan te draaien joh! hahaha
Ah, kun je ff uitleggen hoe dat werk bij een 100 serie dan, want ik snap het niet helemaal. Ik weet wel dat je ze vol kunt spuiten met vet, maar aandraaien weet ik niks van.
hooligaal

Bericht door hooligaal »

haha dat was een geintje ik heb geen idee hoe dat dat moet... Als je ff dat systeempje naloop zie je het waarschijnlijk snel genoeg... als je het al moet aandraaien hoor... Ik denk dat je het beste eerst zo'n haynes werkplaats boek kan kopen, daar staat alles in... Ik heb dat boek ook voor mijn 600... Heeft me al wel wat garagekosten bespaard... Ik kan het wel ff in mijn haynes opzoeken maar de 600 heeft een heel apart onderstel... dus ik denk dat dat heel anders is dan onder een 100.

Groeten Tom
rovergti

Bericht door rovergti »

Kost wel iets van 30 euro geloof ik, maar het KAN je heel wat kosten beparen ja. Dus ik zal het eens overwegen en ff zoeken waar het allemaal te verkrijgen is. Het is wel in het Engels geloof ik he.

Groeten.
hooligaal

Bericht door hooligaal »

dat klopt maar er zit wel een vertalingslijst bij...
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya,

De aanschaf van een Haynes manual heb je er al uit als je 'm 1x gebruikt hebt .... daarna bespaar je er alleen maar geld mee.

Toen ik m'n 416Si kocht heb ik per direct de Haynes voor die auto besteld .. 'k heb 'm nog niet nodig gehad .. maar 'k wil 'm niet missen :)

Cheers,
Dennis :)
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie