rem probleem, kan iemand helpen?
rem probleem, kan iemand helpen?
hoi,
k heb net mijn 111L naar een 1.4 16v spi omgebouwd, gewoon sub los auto omhoog andere sub eronder en alles weer vast (ook nog beniznetank kabelboom ed overgebouwd)
mijn remmen doen het alleen absoluut niet, gisteren alles weer onlucht maar naar een paar keer remmen houd het weer op en zit ik met mijn pedaal op de grond. weet iemand wat het kan zijn? hij lekt geen vloeistof...
alvast bedankt
k heb net mijn 111L naar een 1.4 16v spi omgebouwd, gewoon sub los auto omhoog andere sub eronder en alles weer vast (ook nog beniznetank kabelboom ed overgebouwd)
mijn remmen doen het alleen absoluut niet, gisteren alles weer onlucht maar naar een paar keer remmen houd het weer op en zit ik met mijn pedaal op de grond. weet iemand wat het kan zijn? hij lekt geen vloeistof...
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door jimmy111 op za apr 12, 2008 1:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Hij is gewoon niet goed ontlucht, dat kan simpelweg niet anders als hij niet lekt en toch valt je remdruk wegvalt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Hoofdremcylinder en de rembekrachtiger zijn identiek voor alle rover's 100.
En alleen de GTi Mpi heeft andere remklauwen(breder, voor een bredere schijf, is maar is verder identiek)
En alleen de GTi Mpi heeft andere remklauwen(breder, voor een bredere schijf, is maar is verder identiek)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ik denk dat de hoofdremcilinder overleden is tijdens het ontluchten.
Hij komt dan met zijn zuiger op plaatsen waar hij nog nooit geweest is en als daar corrosie zit gaan de cupjes stuk.
Veel voorkomend probleem bij oudere auto's zeker als de remvloeistof niet regelmatig vervangen is geweest.
Hij komt dan met zijn zuiger op plaatsen waar hij nog nooit geweest is en als daar corrosie zit gaan de cupjes stuk.
Veel voorkomend probleem bij oudere auto's zeker als de remvloeistof niet regelmatig vervangen is geweest.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
ik wil best geloven dat dat een part heeft gespeeld in het geheel, maar is er ook een verklaring voor het feit van de andere nummers op de h.remcilinder en vacuum bol en dat ik wel enige remdruk kreeg als ik de vacuum slang weg liet?
deed ik deze erop dan was het vrij simpel de rem tot de grond in te drukken zonder enige remkracht te hebben...
deed ik deze erop dan was het vrij simpel de rem tot de grond in te drukken zonder enige remkracht te hebben...