Beetje advies mbt ICE

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
Jai
MG-R Freak
Berichten: 861
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 9:30 pm
Woonplaats:
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Beetje advies mbt ICE

Bericht door Jai »

Oke dan...

Aangezien ik nog bezig ben de houder voor de N95 perfect te krijgen en er op dit moment nog geen nieuwe boxen nodig zijn, rest mij nog maar 1 ding. De versterkers goed aansluiten.

Tot nu toe is de stroomvoorziening altijd gedaan met een koperdraad die mn vader ooit bij Boskalis vandaan heeft gehaald, wat ook altijd geweldig heeft gewerkt. Maar aangezien ik nu 2 versterkers ga gebruiken waarvan er 1 voor mn speakers, wil ik gewoon een setje versterkerkabels kopen.

Nu zie ik alleen een behoorlijk groot verschil in bijvoorbeeld:
Halfords en Allekabels.nl

Is er volgens jullie een groot verschil in (hoorbare) kwaliteit bij bijvoorbeeld deze kabelsetjes??

En voor degenen met ervaring in een mkII, is de 6 meter stroomkabel accu-kofferbak lang genoeg??

Bijvoorbaat dank,
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Sander Vermeij

Bericht door Sander Vermeij »

aan 6 meter moet je zat hebben, heb ik ook gehaald bij mijn ZR.
En hoe dikker de kabel, hoe beter het geleidt!
Ik heb gewoon kabels van carpoint gebruikt, van Pim Tensen vandaan, en ik heb niks te klagen!
Zolang je equip. goed is, zullen de kabels niet echt veel verschil maken volgens mij...

Maar ik denk wel dat je het beter bij een speciaalzaak als allekabels kan halen dan bij halfords...
Audiophobia

Bericht door Audiophobia »

Ik weet niet hoe zwaar je versterkers zijn. Maar als het wat zware jongens zijn, raad ik je wel aan om dikke kabels te gebruiken.

Anders heb je de kans dat ze door branden als ze te warm worden.
JannnHo

Bericht door JannnHo »

kheb dat setje van halfords voor mijn bass tube maar werkt perfect vind ik
Jai
MG-R Freak
Berichten: 861
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 9:30 pm
Woonplaats:
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Jai »

Ik heb wat kabels van m'n zwager gekregen. Deze doen hun werk helemaal top :mrgreen:

Alleen zit er op dit moment geen accu in m'n auto, dus ook geen muziek :?

Vanmiddag is ie weer goed..... hoop ik.... beetje doorwerken dus... zal ik nu maar gaan dan :lol:
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Plaats reactie