coupe aanpassingen...
coupe aanpassingen...
ik wil mijn coupe aanpassen het is een 2.0 non turbo!
zoals iedereen al weet zijn de remmen niet geweldig...
waat voor remmen swap kan ik doen?
en iemand een oude/kapotte kat liggen??? of toevallig een katvervanger te koop???
zoals iedereen al weet zijn de remmen niet geweldig...
waat voor remmen swap kan ik doen?
en iemand een oude/kapotte kat liggen??? of toevallig een katvervanger te koop???
Laatst gewijzigd door auditurbo op di mar 11, 2008 11:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Remmen:
ZR of ZS swap...
kijk maar naar die van Mark16V
ZR of ZS swap...
kijk maar naar die van Mark16V
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Er zijn idd heel veel opties, de goedkoopste is denk ik de ZR/ZS 282mm swap die ik ook heb gedaan
Je kunt het zo gek maken als je zelf wil, tot 330mm 6 pots aan toe :P
Je kunt het zo gek maken als je zelf wil, tot 330mm 6 pots aan toe :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Dan moet je ook 4 punts gordels aanschaffen.... en kukident, anders ligt je gebit in het dashboard..Mark16v schreef:
Je kunt het zo gek maken als je zelf wil, tot 330mm 6 pots aan toe :P


To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
hoofdremcilinder....
remslangen volgens mij ook
remslangen volgens mij ook
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
hoofdremcilinder hoeft niet vervangen, er zijn zat straatcoupes die met de roversport AP kit rijden en die hebben nog gewoon de standaard hoofdremcilinder.
bij de ZR/ZS conversie is het wel zo dat je een ietwat sponzig pedaal krijgt vanwege de grotere inhoud van de remcilinder in de klauw. Hier wen je echter snel aan en als je doortrapt dan voel je wel dat je meer remkracht hebt haha
remslangen kun je bij de ZR/ZS conversie gewoon behouden, bij een 4 pot of 6 pot kit moet je die denk ik wel vervangen.
bij de ZR/ZS conversie is het wel zo dat je een ietwat sponzig pedaal krijgt vanwege de grotere inhoud van de remcilinder in de klauw. Hier wen je echter snel aan en als je doortrapt dan voel je wel dat je meer remkracht hebt haha

remslangen kun je bij de ZR/ZS conversie gewoon behouden, bij een 4 pot of 6 pot kit moet je die denk ik wel vervangen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Re: coupe aanpassingen...
éénwoord...........eBAYauditurbo schreef: en iemand een oude/kapotte kat liggen??? of toevallig een katvervanger te koop???
en 2 woorden als je handig bent......zelf maken
maar je kunt ook gewoon een oude kat nemen idd, en die gewoon helemaal leeg slaan.