Pagina 1 van 2
onderkant auto
Geplaatst: wo jan 14, 2004 3:35 pm
door feddesman
wie voor mij heeft voor mij een foto van de onderkant van de zr 160
Geplaatst: wo jan 14, 2004 3:48 pm
door Montego
Ik heb geen foto maar wat wil je weten over de onderkant

Geplaatst: wo jan 14, 2004 4:42 pm
door feddesman
ik zal me mail ff laten zien van EPS
Geachte medeautoliefhebber,
bedankt voor uw aanvraag.
Voor de MG ZR160 hebben wij een RVS einddemper met een enkel rond
eindsierstuk van 100mm. Deze RVS einddemper kost 287 euro exclusief BTW en
montage. De levertijd is ongeveer 4 weken.
Voor de einddemper met links en rechts een revolverstyle-eindsierstukken
hanteren wij een richtprijs van 1050-1150 euro inclusief BTW en montage. U
krijgt dan een zgn. absorptiedemper, die minimale tegendruk oplevert
(prettig voor uw motor) en de hoge tonen effectief wegdempt, maar wat lage
tonen doorlaat. Resultaat is een “voller” geluid. Hoeveel geluid mag u zelf
ter plekke bepalen; wij laten u de mogelijkheden horen (!) en monteren
vervolgens de demper van uw keuze. De voorwaarde is wel dat er voldoende
ruimte onder de ZR160 zit om dit te kunnen realiseren. Wij hebben er geen
bodemplaa gegevens van, maar aan de hand van een foto van de onderkant
kunnen wij beoordelen wat de mogelijkheden zijn.
Geplaatst: wo jan 14, 2004 4:44 pm
door feddesman
gaat om deze alvast ff rondkijken wat de mogelijkheden zijn
Geplaatst: wo jan 14, 2004 5:14 pm
door MGPete
WAAUW

Sowey,...
Wie heeft er een foto van de onderkant van een ZS
Pete
Geplaatst: wo jan 14, 2004 6:09 pm
door feddesman
Geplaatst: wo jan 14, 2004 6:10 pm
door Striker
Die heeft iedereen natuurlijk ook in z'n achtertuin staan, een brug

Geplaatst: wo jan 14, 2004 6:11 pm
door feddesman
ehhhhh ja
ga ff langs de gargae mij kan je toch wel uit de brand helpen ka ik het bedrijf gelijk ff mailen maken ze offerte en al
Geplaatst: wo jan 14, 2004 6:55 pm
door Anton
Mmmhhh, ziet er wel erg gaaf uit.
Maar heb helaas geen tijd om 'm op een brug te zetten.
Misschien dat Kok zijn ZR bij zijn werkgever op de brug kan zetten om wat foto's te maken.

Geplaatst: wo jan 14, 2004 9:20 pm
door Statler & Waldorf
Heya Wal,
As je nah een bezemsteel in elke pijp steekt ken je die Cupra as een kruiwagen naar de dichtstbijzijnde garage rijden

Kiest 'ie toch nog voor een For.... euh ZR.
Statler
Geplaatst: wo jan 14, 2004 9:34 pm
door Statler & Waldorf
Hey Stat,
Jij ook hier.
wat een moeite moeten ze tegenwoordig doen om te kijken of die uitlaat er onder past. Als ze die wagens nou niet zo verlaagd hadden, dan is er toch geen probleem.
Neem nou onze auto. Hiermee hadden we totaal geen problemen om op wat voor manier er een uitlaat passend onder te krijgen.
Waldorf
Geplaatst: wo jan 14, 2004 9:40 pm
door Striker
Daar zaten waarschijnlijk ook 45" karrewielen onder

Geplaatst: wo jan 14, 2004 9:45 pm
door Statler & Waldorf
Hm... ik zou bijna denken dat u jaloers is.
Waldorf
PS vergis ik mij nou of zijn in uw opinie onze wielen veranderd van 30" in 45".
Geplaatst: wo jan 14, 2004 9:50 pm
door Striker
Statler & Waldorf schreef:Hm... ik zou bijna denken dat u jaloers is.
Nee hoor, ik houd meer van verlagen dan van verhogen

.
Statler & Waldorf schreef:
PS vergis ik mij nou of zijn in uw opinie onze wielen veranderd van 30" in 45".
Dat heb je toch goed in de gaten, nog geen last van staar blijkbaar

.
Geplaatst: wo jan 14, 2004 10:02 pm
door Statler & Waldorf
Striker schreef:
Dat heb je toch goed in de gaten, nog geen last van staar blijkbaar

.
Heya Wal,
wat zeurt die vent nou in z'n Rover BRMGZR200VI160Trophy!
Dat was hij toch die wij laatst steeds kleiner zagen worden in onze achteruitkijk spiegel?
OK OK hij reed dan wel niet, hij stond op de vluchtstrook, zonder benzine
Statler
Geplaatst: do jan 15, 2004 12:28 am
door Robert-220TC
Volgends mij zit de reservewilebak in de weg voor een dubbele uitlaat
Vraag het anders aan skytiger
Die was er ook mee bezig met een dubbele pijp voor ze ZR