onderkant auto
ik zal me mail ff laten zien van EPS
Geachte medeautoliefhebber,
bedankt voor uw aanvraag.
Voor de MG ZR160 hebben wij een RVS einddemper met een enkel rond
eindsierstuk van 100mm. Deze RVS einddemper kost 287 euro exclusief BTW en
montage. De levertijd is ongeveer 4 weken.
Voor de einddemper met links en rechts een revolverstyle-eindsierstukken
hanteren wij een richtprijs van 1050-1150 euro inclusief BTW en montage. U
krijgt dan een zgn. absorptiedemper, die minimale tegendruk oplevert
(prettig voor uw motor) en de hoge tonen effectief wegdempt, maar wat lage
tonen doorlaat. Resultaat is een “voller” geluid. Hoeveel geluid mag u zelf
ter plekke bepalen; wij laten u de mogelijkheden horen (!) en monteren
vervolgens de demper van uw keuze. De voorwaarde is wel dat er voldoende
ruimte onder de ZR160 zit om dit te kunnen realiseren. Wij hebben er geen
bodemplaa gegevens van, maar aan de hand van een foto van de onderkant
kunnen wij beoordelen wat de mogelijkheden zijn.
Geachte medeautoliefhebber,
bedankt voor uw aanvraag.
Voor de MG ZR160 hebben wij een RVS einddemper met een enkel rond
eindsierstuk van 100mm. Deze RVS einddemper kost 287 euro exclusief BTW en
montage. De levertijd is ongeveer 4 weken.
Voor de einddemper met links en rechts een revolverstyle-eindsierstukken
hanteren wij een richtprijs van 1050-1150 euro inclusief BTW en montage. U
krijgt dan een zgn. absorptiedemper, die minimale tegendruk oplevert
(prettig voor uw motor) en de hoge tonen effectief wegdempt, maar wat lage
tonen doorlaat. Resultaat is een “voller” geluid. Hoeveel geluid mag u zelf
ter plekke bepalen; wij laten u de mogelijkheden horen (!) en monteren
vervolgens de demper van uw keuze. De voorwaarde is wel dat er voldoende
ruimte onder de ZR160 zit om dit te kunnen realiseren. Wij hebben er geen
bodemplaa gegevens van, maar aan de hand van een foto van de onderkant
kunnen wij beoordelen wat de mogelijkheden zijn.
Hey Stat,
Jij ook hier.
wat een moeite moeten ze tegenwoordig doen om te kijken of die uitlaat er onder past. Als ze die wagens nou niet zo verlaagd hadden, dan is er toch geen probleem.
Neem nou onze auto. Hiermee hadden we totaal geen problemen om op wat voor manier er een uitlaat passend onder te krijgen.
Waldorf
Jij ook hier.
wat een moeite moeten ze tegenwoordig doen om te kijken of die uitlaat er onder past. Als ze die wagens nou niet zo verlaagd hadden, dan is er toch geen probleem.
Neem nou onze auto. Hiermee hadden we totaal geen problemen om op wat voor manier er een uitlaat passend onder te krijgen.
Waldorf
- Striker
- MG-R Freak
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
- Woonplaats:
- Locatie: Dordrecht
Nee hoor, ik houd meer van verlagen dan van verhogen .Statler & Waldorf schreef:Hm... ik zou bijna denken dat u jaloers is.
Dat heb je toch goed in de gaten, nog geen last van staar blijkbaar .Statler & Waldorf schreef:
PS vergis ik mij nou of zijn in uw opinie onze wielen veranderd van 30" in 45".
Heya Wal,Striker schreef: Dat heb je toch goed in de gaten, nog geen last van staar blijkbaar .
wat zeurt die vent nou in z'n Rover BRMGZR200VI160Trophy!
Dat was hij toch die wij laatst steeds kleiner zagen worden in onze achteruitkijk spiegel?
OK OK hij reed dan wel niet, hij stond op de vluchtstrook, zonder benzine
Statler
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Berichten: 1618
- Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
- Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
- Contacteer: