dillemma in auto keus

Skytiger

Bericht door Skytiger »

Zei ik toch....

In dat jaar hadden ze die bacchus kleur nog niet op de zr.
Pas 2003 kwamen ze met die kleuren.
In 2002 kon je uit 6 kleuren kiezen. Solar red, Trophy Blue, trophy yellow,
le mans green, anthracite, platinum silver.

GreetingzZz,

Sky
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Hoe zal- ie het vinden nu??

Zal ie nu aant rondscheuren zijn...???
ironman

Bericht door ironman »

Ja hij staat nu stil tegen een boom??
Hahahaha nee man die zit vet te genieten !!
feddesman

Bericht door feddesman »

en toen wast ik weer aan het werk met 1 woord
SUPERRRRRRRRRRR!!!!!
Wat een geweld wat een wegligging niet te zuinig ik was wel wat gewend heb een clio williams gehad maar dit slaat alles.Hij stuurt ook zo direct en remt perfect in de lagen toeren valt die nog wat tegen maar maakt ie na de 3 a 4000 toeren ruimschoots goed.
Een paar nadeeltjes nog
1E kofferbakklep heeft links watmeer speling als rechts
2E knopjes van airco waren kapot van binnen dus je kon niks verzetten
uitlaat en vering achter ratelde wat
3E het allerergste is nog bij de bestuurderstoel die kan niet naarvoren die hendel is kapot ofzo

en nu vroeg ik me af boven de gordelspanner zitten 2 sensoren is dat alarm???
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ik wist wel dat het zou bevallen :P. Maar die mankementjes verhelpen ze wel toch?

Die sensoren zijn idd van het alarm.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
feddesman

Bericht door feddesman »

lijkt me wel valt denk voor hun ook onder garantie.ik word trouwens de eerste eigenaar eigenlijk want hij stond altijd op de naam van de dealer
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Op papier laten zetten wat er aan moet gebeuren!! :!:

Dan kunnen ze achteraf ook niet moeilijk gaan doen. En niet tekenen voor je dat op papier hebt en het ook daadwerkelijk gemaakt/ vervangen/ etc is. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Zit 2 jaar fabrieksgarantie op ieder nieuwe auto sinds 1 januari 2002.

Dus je kan gewoon naar ieder MG-Rover dealer gaan om de problemen te laten verhelpen. :wink:
feddesman

Bericht door feddesman »

ja dat was ik ook van plan zaterdag contract ondertekenen en per 1 maart op naam

wat houdt bovag 6 maanden garantie allemaal in is dat alle geborgen gebreken das ok al breekt er iets of of iets dergelijks
feddesman

Bericht door feddesman »

Anton schreef:Zit 2 jaar fabrieksgarantie op ieder nieuwe auto sinds 1 januari 2002.

Dus je kan gewoon naar ieder MG-Rover dealer gaan om de problemen te laten verhelpen. :wink:
ja dit gaat dus tot 7 maart dus heb een week na levering om alles te weten te komen wat die mankeert
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

feddesman schreef:wat houdt bovag 6 maanden garantie allemaal in is dat alle geborgen gebreken das ok al breekt er iets of of iets dergelijks
Klopt. de bovag garantie omvat eigenlijk hetzelfde als de originele fabrieksgarantie, alleen kan je met de fabrieksgarantie dus bij iedere MG-Rover dealer terecht met je problemen en met je bovag garantie alleen bij het garagebedrijf waar je je auto heb gekocht. :wink:
feddesman

Bericht door feddesman »

ook das mooi dan word het hem echt indien alles goed word gemaakt
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

feddesman schreef:ook das mooi dan word het hem echt indien alles goed word gemaakt
Denk wel dat je er vanuit kunt gaan dat het allemaal netjes wordt verholpen.
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

kijk anders hier nog effe. Staat precies vermeld waar de garantie voor is. :wink:
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Nou niet om negatief te doen hoor maar:

Laat elk detail op papier zetten en loop samen met de monteur of verkoper alle afgesproken reparaties na. Dan kun je van beide partijen zeker zijn dat het goed is en niet dat je na een week terug kan naar Maastricht. :?
Mocht je eventueel toch problemen hebben/verwachten vraag dan bij aankoop of je de MG bij de locale dealer of bevriende dealer mag laten reparen en de rekening mag opsturen. Heb ik ook gedaan (remschijven vervangen laten vervangen in Haarlem, uurtje werk maar wel 2u reistijd bespaard door het zo op te lossen) en bij mij deden ze niet moeilijk, zolang het maar een BOVAG bedrijf is. Scheelt je een verre rit voor een reparatie van een uurtje. ;)

Alvast plezier ermee. :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
feddesman

Bericht door feddesman »

daar heb ik wat aan idd maar die bevriende dealer neemt alle garantie over dus moet ik daar gewoon zijn dus aan alles wat kapot is.die kleine dingen die ik al eerder zei moeten ze in maastricht nog ff doen



maar alles gaat goedkomen let maar op het is straks een topkarretje en die stoelen zit echt gewoon perfect niet normaal goed voor me zere rug
Plaats reactie