Radio valt constant uit en schiet ineens weer aan

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Slimboy

Bericht door Slimboy »

Condensator zorgt enkel voor wat extra stroom bij baspieken, wanneer de accu niet "het volledige vermogen" kan leveren...
Maar kan mij niet voorstellen dat de bass bij deze persoon zo hard is dat de accu volledig wordt leeggetrokken :)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

Arnoud79 schreef: zie mijn laatste post... je verteld nog steeds niet of je de radio hard had aanstaan toe hij uit viel, en hoe lang hij uit blijft voordat de radio weer aanschiet...

je kan beter het probleem opsporen dan zomaar een andere accu erin doen, probeer het eens zonder woofer, daarna weer aansluiten en dan zonder wisselaar, zo kan je de dingen die je hebt aangesloten, uitsluiten, zodat je zeker weet dat die het probleem niet zijn. en als laatste een andere radio proberen...
joh, luistert eens naar wat deze man gezegd heeft.
dit is de meest verstandigste manier om uit te proberen wat er aan de hand is.

en nogmaals wat ie zegt: gaat ie pas uit als het geluid te hard staat???
2: is het alleen het geluid wat uitgaat(alleen de sub of alle speakers)
of gaat heel de radio aan en uit.?
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

Slimboy schreef:Condensator zorgt enkel voor wat extra stroom bij baspieken, wanneer de accu niet "het volledige vermogen" kan leveren...
Maar kan mij niet voorstellen dat de bass bij deze persoon zo hard is dat de accu volledig wordt leeggetrokken :)
pas nodig als je ong. 1000w rms trekt.

lijkt me bij hem overbodig.
Blackadder

Bericht door Blackadder »

Ho, Ho, Kinders, geen ruzie maken 8)

Ben er even tussenuit geweest, maar heb het inmiddels gefixed door een zekering of 2 te vervangen, draadjes goed aangesloten, en alles over een versterker gegooid.

Geen idee waar het precies inzat, (ik denk de kabelaansluitingen), maar tis weer helemaal in orde 8) :lol: 8)
Plaats reactie