114 GTa

111 114 Metro Mini
FoZ

114 GTa

Bericht door FoZ »

Hallo,.

Na lang zoeken weer een club over 114jtes gevonden :P

ik rijd rover 114 GTa 8V Com.

fijne autotjes alleen als een motor-rubber defect is gaat hij wat meer kraken.

Ik zag ook bij een andere onderwerp een mooie bumper.
hoe kun je zoiets krijgen/maken ???

Ik hoor het wel wie allemaal een 114 GTa/i heeft.

Groeten Niek
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Hela, :roll:
Welkom in de club waar elke Rover-MG welkom is! Jong of oud, maakt niet uit.
:wink:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
rovergti

Bericht door rovergti »

Hoi,

Ik zelf heb een 114 Gti en mijn vriendin heeft een Gta. Leuke autootjes hoor (voor 2 personen). Alleen het onderhoud is wat aan de hoge kant. :) :cry: Maar ik hoop dat dat nu even op een laag pitje staat. Kan ik ook nog wat sparen.

Groeten RoverGti
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Hallo,

Ik ga misschien een 114 gti op knappen...

Weet alleen dat ie voorschade heeft, groen is en dat het een 114 gti van '92 is...

Is dit dan een spi of mpi?
Wil W

Bericht door Wil W »

Mini Power schreef:Hallo,

Ik ga misschien een 114 gti op knappen...

Weet alleen dat ie voorschade heeft, groen is en dat het een 114 gti van '92 is...

Is dit dan een spi of mpi?
Zal waarschijnlijk een spi zijn..maar als je zeker wilt zijn moet je op de velgen letten..spi heeft honinggraat velgen, mpi heeft spaak :)
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Dat klopt. Maar als ie geventileerde schijfremmen heeft is het zeker een mpi! Ik heb hem nog niet gezien...
FoZ

velgen

Bericht door FoZ »

velgen maakt niet veel uit daar kun je niet veel aan zien.

want ik heb ook GTi spi velgjes eronder ( GTa)

moet je onder de kap kijken :lol:
rovergti

Bericht door rovergti »

Ik heb er 1 met 7 spaaks velgen :lol:
Mini Power

Bericht door Mini Power »

En van welk bouwjaar? MPI?
rovergti

Bericht door rovergti »

93'er mpi.
FoZ

Bericht door FoZ »

hallo,

Ik rijd GTa 8V voor degenen die het nog niet wisten.

hij draait soms wel 2000 toeren p/m en soms wel minder als 200 ( slaat net niet af )

en zelfs slaat hij mij af.

Wat kan het probleem zijn??

Niek
rovergti

Bericht door rovergti »

Iets met de choke ofzo dan. Weet ik ook niet. Sorry :(
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

'k denk dat het een probleem is met je "stationair afstelling" of .. maar ik weet niet of dat bij jouw auto zo werkt .. met je vacuüm systeem.

Maar dit is IMHO en ik weet het niet zeker .. ben niet echt bekend met jouw type auto.

Cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Hmmm binnenkort iedereen schroeven? ;)

Engine Developments is also taking this opportunity to announce that it is developing a 2-litre version of the well known MG Rover, Powertrain Limited's 'K' series 4 cylinder engine. Initially this will have Motorsport applications.

"We believe there are a number of possible applications for the 2-litre engine, as the ultra lightweight 'K' series is already widely used in competition and is also available in various upgraded forms for road use. The 2-litre version, which we are currently referring to as the 'K2000', will give performance that has so far been unavailable from what is an extremely light and compact powerplant, so we are hopeful that it will generate substantial interest from existing 'K' series users", said John Judd
rovergti

Bericht door rovergti »

Rover schreef:'k denk dat het een probleem is met je "stationair afstelling" of .. maar ik weet niet of dat bij jouw auto zo werkt .. met je vacuüm systeem.

Maar dit is IMHO en ik weet het niet zeker .. ben niet echt bekend met jouw type auto.

Cheers,
Dennis
Niemand een antwoord hierop. Hoe je dat ding af moet stellen?!
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya RoverGTi,

'k zal ff m'n haynes na pluizen ... hierin staat ook iets over carbs en de afstelling daarvan ....dacht ik.

Die haynes zou je zelf trouwens ook kunnen bestellen via http://www.boekenmeer.nl

Maar dit weekend is een beetje druk voor me dus als je ff nix van me hoort moet je t nog maar een keer vragen .. want ik heb een geheugen als een vergiet :mrgreen:

Cheers,
Dennis :wink:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie