Nope, niet-GTi's hebben de ophang punten wel maar de bovenste zijn niet sterk genoeg behalve dus bij GTi's waar ze versterkt zijn.
Er waren wel kitjes voor maar die heb ik alleen in engeland gezien, en je moet ze er dus zelf inlassen.
Mark16V heeft het destijds wel voor elkaar gekregen, wellicht dat hij kan vertellen wat hij precies gedaan heeft.
verschil GTa, GTi
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Die versteviging bestaat eigenlijk alleen uit 2 3hoekjes en een extra plaatje bovenop het bevestigingspunt, zo is het bij mij ook gemaakt uit een paar stukjes plaat van een paar mm dik.118GTR schreef:Nope, niet-GTi's hebben de ophang punten wel maar de bovenste zijn niet sterk genoeg behalve dus bij GTi's waar ze versterkt zijn.
Er waren wel kitjes voor maar die heb ik alleen in engeland gezien, en je moet ze er dus zelf inlassen.
Mark16V heeft het destijds wel voor elkaar gekregen, wellicht dat hij kan vertellen wat hij precies gedaan heeft.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.