nieuwe banden MG TF 135; brooklands

Plaats reactie
Felix Sanders

nieuwe banden MG TF 135; brooklands

Bericht door Felix Sanders »

Wat zijn de beste banden voor een MG TF 135; brooklands uit april 2003. 2 achterbanden dienen vervangen te worden.

alvast dank.

MvG,

Felix
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

ik hoor goeie verhalen over de Falken FK452, niet speciaal voor de MG TF maar in het algemeen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
lex

Bericht door lex »

kijk even op autobandenmarkt.nl daar hebben ze test rapporten van bijna iedere band
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Beter ff op mgf.be kijken, heb nare verhalen gehoord over bepaalde (combinaties) banden onder een (T)f.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Probeer vooraan en achteraan steeds hetzelfde merk/type band te leggen (niet maat). Vooral een combinatie van Goodyear eagle F1 GSD2 met GSD3 zijn uiterst gevaarlijk.
Probeer dus gewoon voor enb achter hetzelfde merk te leggen, en als je nu vooraan GSD2 zou hebben kan je beter in één keer 4 banden bestellen, want de GSD2 is niet meer leverbaar.
De steeds genomen merken op een MGF/TF zijn :
- Bridgstone Potenza
- Goodyear eagle F1 GSD3
- Toyo Proxes
Als ik moest kiezen zou ik echter eens voor een Yokohama gaan, maar naar het schijnt zou een BF goodrich ook heel goed zijn, alhoewel dit eigenlijk een copy van Michelin is.
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Plaats reactie