Hey Bas, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Echt een heel mooi en stoer wagentje , leuk hoor, kijken of ik jou en je cabriootje eens kan spotten als het mooi weer is
mijn nieuwe 111!!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Nee, de eerste 114->118 MPi had toen in iedergeval dezelfde lak, een de laatste gti mpi ook(92). Ik heb echter ook een 94'er gehad en die had een stuk meer problemen kwa kleurbehoud. Nooit gedacht dat het de laklaag zou kunnen zijn overgens.Dutch schreef:Valt bij 114's erg mee aangezien er bij de spi's nog een blanke laklaag over de rode lak heenzit.
Volgens mij is dit bij de overgang naar mpi vervallen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Daar zeg je het dus al, 94 niet, maar de sloop gti van 93 wel. 93 moet toch mpi zijn.
oftewel het kwam niet met de spi=>mpi wisseling mee.
Misschien tijdens de gordel/bumpers wisseling.
oftewel het kwam niet met de spi=>mpi wisseling mee.
Misschien tijdens de gordel/bumpers wisseling.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ik zou maar niet te vast houden aan de gedachte dat het ergens mee "mee" gekomen is, Rover heeft er nogal een handje van gehad om zomaar dingen te wijzigen (en later weer terug te wijzigen ook) :P118GTR schreef:Daar zeg je het dus al, 94 niet, maar de sloop gti van 93 wel. 93 moet toch mpi zijn.
oftewel het kwam niet met de spi=>mpi wisseling mee.
Misschien tijdens de gordel/bumpers wisseling.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.